Dastard Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2007 Is dit geen EE? Kill Phil is een verwijzing naar de film: Kill Bill Overgens is er dan ook nog de missie Kill Phil 2 ook een verwijzing naar: Kill Bill 2.Deze missies worden gegeven door Reni. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Freak2 Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2007 (bewerkt) Hey Dastard. De easter egg van Kill Phill(2) naar Kill Bill(2) is al een tijdje bekend hoor, in het Het grote easter egg topic had 'Multi gunner' dit al vermeld. Volgende keer als je nog eens een easter egg gevonden hebt die je denkt dat nog niemand heeft gevonden kan je dat kwijt in dat topic. Maar toch goed gevonden hoor, doe zo verder! Bewerkt: 24 juni 2007 door GTA-Freak2 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 24 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2007 Hey Dastard.De easter egg van Kill Phill(2) naar Kill Bill(2) is al een tijdje bekend hoor, in het Het grote easter egg topic had 'Multi gunner' dit al vermeld. Volgende keer als je nog eens een easter egg gevonden hebt die je denkt dat nog niemand heeft gevonden kan je dat kwijt in dat topic. Maar toch goed gevonden hoor, doe zo verder! Oh,hoe stom van me,ik heb de zoekfunctie niet gebruikt...Kan er een MOD hier een slotje opzetten? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2007 Dit was inderdaad al veel langer bekend, al een dag na de release volgens mij. Maar dat doet er niet toe, voor nu. In het vervolg is het wel slim om even je easter egg's te zoeken in dat topic en als die er niet bij staan kun je ze in dat topic posten. Het is nadrukkelijk niet de bedoeling om een topic aan te maken voor een Easter Egg, want daar is in het VCS forum geen plek voor. Ik zet er ook een slotje op, omdat het toch geen zin heeft om dit open te laten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts