Jump to content

Wapen

Anton van Hussel

Recommended Posts

Geplaatst:

waar ligt de minigun in samp of wil iemand de map toesturen?

Geplaatst:

Correct me if I'm wrong, maar volgens mij verschilt dit weer per server. Als er op elke server dezelfde spawnplekken zijn, dan waren deze denk ik al wel bekend. Je moet vrees ik in elke server weer apart op zoek naar voertuigen of in dit geval naar een wapen. Of het moet zijn dat dit in de nieuwste versie veranderd is, maar daar heb ik niets over gehoord.

Geplaatst:

Correct me if I'm wrong, maar volgens mij verschilt dit weer per server. Als er op elke server dezelfde spawnplekken zijn, dan waren deze denk ik al wel bekend. Je moet vrees ik in elke server weer apart op zoek naar voertuigen of in dit geval naar een wapen. Of het moet zijn dat dit in de nieuwste versie veranderd is, maar daar heb ik niets over gehoord.

Het kan ook zijn dat er helemaal GEEN minigun in een server ligt, dus, als je dan iemand ziet die een minigun heeft,

IS HET WAARSCHIJNLIJK EEN CHEATER

En die zijn NIET cool.

Geplaatst:

Het kan ook zijn dat er helemaal GEEN minigun in een server ligt, dus, als je dan iemand ziet die een minigun heeft,

En die zijn NIET cool.

Er zijn wel minigames in een server,waar je kunt met een minigun kunt spelen(zonder kogels),maar dan na die minigame ben je hem kwijt.Je kunt natuurlijk naar een Ammo-Nation gaan(maar dat verschilt per server)en mischien vind je daar een minigun.(maar de kans is zeer klein)

Geplaatst:

Er draait een minigun madness server bij de official list...

Sowieso klopt -Matthijs- zijn verhaal, het is dmv scripting mogelijk om te bepalen of een server wel of niet een minigun bevat.

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Zoals sevaboy al zij bij sommige server zijn er minigames ik heb er een gezien dan moes je /minigunmadness typen Dan kwam je op een hoog gebouw en als je er af springt dan ben je dood en is hij weg Maar dan doe je /mingunmadness en dan /para of /parachute en dan kan je er veilig afspringen alleen verpest het wel iemand zijn spel want je bent zo dood als je word geraakt

Dus doe het niet als je leuk wilt spelen :D

Greetz Venzio

Geplaatst:

En die zijn NIET cool.

Er zijn wel minigames in een server,waar je kunt met een minigun kunt spelen(zonder kogels),maar dan na die minigame ben je hem kwijt.Je kunt natuurlijk naar een Ammo-Nation gaan(maar dat verschilt per server)en mischien vind je daar een minigun.(maar de kans is zeer klein)

wtf heb jij dan wel eens ammunation gezien met een minigun,, ik nog geen een keer en ook niet met single player 0.o

Geplaatst:

Bij de officiele ammunations zijn geen miniguns beschikbaar, wel is het mogelijk om zelf een ammunation te creëren dmv scripting.

Tevens Mr.Venzio topicsbumps zoals deze zijn nergens voor nodig. De topicstarter heeft allang al zijn antwoord gehad en daarom niet meer gereageert. Tip: kijk voortaan even naar de datums!

*slotje*

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...