Jump to content

The Game

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik vind z'n muziek echt relaxt! Alleen als persoon vind ik 'm een raar mannetje.. Eerst beef zoeken, dan weer goed maken, en dan weer dissen. (??)

Maar verder vind ik zijn muziek :tu:

Hij is schizofreen. Zijn ene helft wil ruziezoeken en de andere het weer oplossen. Komt door een schot in z'n hoofd. ;)

Geplaatst:

Laat 50 Cent dan maar een kogel door de ene kant jassen dan :puh:.

Nee dat kan niet waar zijn.

Hij is denk ik gewoon jaloers op 50 Cent & G-Unit.

Net zoals hij Jaloers is op Jay-Z

Geplaatst:
Ik vind z'n muziek echt relaxt! Alleen als persoon vind ik 'm een raar mannetje.. Eerst beef zoeken, dan weer goed maken, en dan weer dissen. (??)

Hij is schizofreen. Zijn ene helft wil ruziezoeken en de andere het weer oplossen. Komt door een schot in z'n hoofd. ;)
Doe normaal man :duh: Ik heb nooit gezegd dat ik Game's muziek kut op zijn disses na dus niet zeike , en ik zoek geen ruzie en ik los het al helemaal niet op. Wat kan mij nou een paar stoere mannetjes met 'n grote bek op internet zoals jou schelen? ;)
Uitschelden doen we hier niet, dus laat dat a.u.b. achterwege. Prima als jullie een discussie willen voeren, maar doe dat op een normale manier en niet door middel van grof taalgebruik. Het lijkt wel of er altijd ruzie komt als het over G-Unit of aanverwante zaken gaat...gewoon ontopic; anders gooi ik 't topic wel op slot, want dit heeft geen zin.
Geplaatst:

Doe normaal man :duh: Ik heb nooit gezegd dat ik Game's muziek kut op zijn disses na dus niet zeike, en ik zoek geen ruzie en ik los het al helemaal niet op. Wat kan mij nou een paar stoere mannetjes met 'n grote bek op internet zoals jou schelen? ;)

:schater: Ben jij The Game?

Geplaatst:

Huh Clowntje_93 zei toch niks vekeerd of heb ik dat? of is z'n bericht verwijderd?

Geplaatst:
:schater: Ben jij The Game?
Huh Clowntje_93 zei toch niks vekeerd of heb ik dat? of is z'n bericht verwijderd?
Volgens mij was ik duidelijk genoeg geweest in mijn vorige post, maar blijkbaar is dat niet het geval. Ik heb verschillende berichten verwijderd omdat ze offtopic waren en zou dat nu ook weer kunnen doen. Dat doe ik niet, want dan blijven er vragen komen van "Waar zijn die posts gebleven" en komen we nooit meer ontopic. Dus nu voor de laatste keer: Ontopic!
Geplaatst:

Ik vind The Game zeker wel een goede rapper. Alleen heeft hij de nummer 1 positie bij mij veloren aan The King Of The South : T.I _O_

Geplaatst: (bewerkt)

T.I. vind ik ook wel zeker de beste rapper van het moment!

Bewerkt: door DaddyPimp
  • 11 maanden later...
Geplaatst:

ik vind e'm vet !

GGG-GGG-G UNOT

ik vind:

big dreams,

nice,

lets ride en

my turn zijn beste nummers!

Geplaatst:

Ik luister niet echt meer vaak naar The Game en G-Unit. Voorheen wel, nu ben ik er op uitgekeken.

Btw, wat een nuttige post van mijzelf een jaar geleden.. :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...