Jump to content

raar probleem met pc

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi allemaal,

Ik heb dit eerder al gevraagt maar het heeft nog neit helemaal geholpen.

Als ik boven op mijn pctje zit rond de 5-10min danblijft het beeld hangen muis doet niks en kan dan niks meer.

Weten jullie misschien een oplossing? (het is met alles het licht neit aan wat ik doe).

Groeten RS-modder

Bewerkt: door RS-modder
Geplaatst:

Hey

heb dit een tijdje geleden gehad.

je moet nagaan welk programma je als laatste heb geinstalleert en het daarna gebeurde.

verwijder het dan in veilige modus.

het was bij mij een soort download versnellings programma.

Greetz en succes

Toch geprobeerd en hij deed het echt supe bedankt man.

Groeten RS-modder

Ok nu deed hij het maar nu het volgende:

Ik heb een hele irritante muis dus heb ik een nieuwe gekocht ik instaleer hem staat er opnieuw opstraten dus doe ik ok.maar al bij pentinum blijft hij weer hangen weten jullie een oplossing??

EDIt sorry boor bump en dubbelpost

Geplaatst:

Als ik jou was zou ik gewoon de hele pc opnieuw installeren. Eert alleen windows (dan blijven je bestanden staan) en als dat niet werkt gewoon alles (alles weg, zoals uit de doos).

Geplaatst:
Als ik jou was zou ik gewoon de hele pc opnieuw installeren. Eert alleen windows (dan blijven je bestanden staan) en als dat niet werkt gewoon alles (alles weg, zoals uit de doos).

om alles weg te doen zou ik altijd als allerlaatste optie doen, de tijd die er in gaat zitten om daarna alles weer op orde te brengen kan aardig lang duren en er kunnen ook belangrijke dingen op staan *ja op een mp3 zettten..*

je kan de computer ook niet starten in veilig modus?

Geplaatst:
Ok nu deed hij het maar nu het volgende:

Ik heb een hele irritante muis dus heb ik een nieuwe gekocht ik instaleer hem staat er opnieuw opstraten dus doe ik ok.maar al bij pentinum blijft hij weer hangen weten jullie een oplossing??

EDIt sorry boor bump en dubbelpost

De harddisk, cdspeler en insteekkaarten loskoppelen (behalve de videokaart) en kijken wat hij dan doet.

Geplaatst:
Laat ik dat mar neit doen want ik ben neit zo goed met dat soort dingen.

Hoe oud is je pc dan?

En je hoeft er niet goed in te zijn, gewoon de handleiding volgen.

Geplaatst:

Weet neit zeker volgensmij 2-3 jaar die zit denk ik in de doos die ik neit kan vinden(rommelige zolder :puh: )

Geplaatst:
Weet neit zeker volgensmij 2-3 jaar die zit denk ik in de doos die ik neit kan vinden(rommelige zolder :puh: )

dan zit er nog (fabrieks)garantie op als het goed is.

Geplaatst:

dan zit er nog (fabrieks)garantie op als het goed is.

Op een aangekochte pc in het geheel zit namelijk niet zolang garantie.

Ik had dit probleem ook even geleden, dat mijn computer niks meer kon doen en vast liep. Bij mij was het gewoon een voeding kabeltje die slecht contact gaf op mijn harde schijf, waardoor er stroom verlies kwam, en mijn harde schijf uitviel zonder dat ik het door had. Dus als ik jou was zou ik daar ook even naar kijken.

Ok ik ga het een keer proberen julie horen het als er iets is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...