Jump to content

geen 512 ram vrij

Recommended Posts

Geplaatst:

Hee ik heb GTA al 6 maanden en 5maanden gespeelt nadat ik mijn pc opnieuw naar fabrieksinstelling had gedaan.

Ik heb een paar topics gelezen hier en er stond kijk hoeveel MB RAM je hebt. Ik heb dit gedaan en het volgende stond er>

Geheugen: 504MB Ram

Wisselbestand 460 MB gebruiikt, 768 MB beschikbaar.

Om die geheugen omhoog te krijgen moet ik dan progamma's verwijderen?

:cya:

Geplaatst:
Hee ik heb GTA al 6 maanden en 5maanden gespeelt nadat ik mijn pc opnieuw naar fabrieksinstelling had gedaan.

Ik heb een paar topics gelezen hier en er stond kijk hoeveel MB RAM je hebt. Ik heb dit gedaan en het volgende stond er>

Geheugen: 504MB Ram

Wisselbestand 460 MB gebruiikt, 768 MB beschikbaar.

Om die geheugen omhoog te krijgen moet ik dan progamma's verwijderen?

Nee, om je geheugen omhoog te krijgen moet je geheugenblokjes kopen van zoveel MB. (Bijvoorbeeld van 128 of 256.) Deze zijn op zich niet eens zo duur, maar het is natuurlijk wel weer een investering die je moet maken. Als je progamma's gaat verwijderen, dan komt er ruimte vrij op de harde schijf, maar daar word in in principe je geheugen niet echt beter van.

Geplaatst:

hoe kan het dat ik hem ruim 5 maanden heb gespeelt en nu opeens het niet doet vanwege die MB RAM??

• 4 weken later...
Geplaatst:

Het hoeveelheid RAM kan ook minder worden als je programma's hebt geinstalleerd die in het werkgeheugen worden geladen (beveiligingsprogramma's en dergelijke). Hierdoor is de hoeveelheid vrij RAM minder.

Geplaatst:

als je een beetje walt wilt kun je start > uitvoeren > msconfig intypen > ok > opstarten > googlen naar de namen en de programmas die je niet nodig hebben uitzetten > ok > computer herstarten > en je ram moet dan hoger zijn probeer het eens

Geplaatst: (bewerkt)

Eigenlijk zijn jullie allemaal fout :puh:

Het is heel gemakkelijk.

1. Ga naar deze computer en rechtermuisklik daar op een lege plek en klik op properties of eigenschappen.

53111064xn6.jpg

2. Dan ga je naar advanced of geavanceerd en klik je bij "Performance" op settings.

86996094mt2.jpg

3. Dan ga je weer naar advanced en klik je op change bij "Virtual memory".

82999505fw2.jpg

4. Dan verander je je bij "Initial memory het getal naar de hoeveelheid die je wilt.

66492748mc6.jpg

Resultaat:

22ld0.png

Tom :cya:

Bewerkt: door .:TOM:.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...