Jump to content

uninstallen/spelen

Recommended Posts

Geplaatst:

ik wilde GTA San Andreas spelen maar toen ik San andreas wou starten kwam er in beeld dat er een fout was opgetreden en dat het moest worden afgesloten. en dan kon je Rapport verzenden en rapport niet verzenden kiezen. toen wou ik hem dus opnieuw installeren maar dan moest ik hem eerst uninstallen en dan krijg ik een gigantische foutmelding...

Nu heb ik dus een probleem want ik kan San Andreas niet spelen, en ook niet uninstallen en ik zou niet weten wat ik nu moet doen!!! :cry:

Geplaatst:
  bolby zei:
ik wilde GTA San Andreas spelen maar toen ik San andreas wou starten kwam er in beeld dat er een fout was opgetreden en dat het moest worden afgesloten. en dan kon je Rapport verzenden en rapport niet verzenden kiezen. toen wou ik hem dus opnieuw installeren maar dan moest ik hem eerst uninstallen en dan krijg ik een gigantische foutmelding...

Nu heb ik dus een probleem want ik kan San Andreas niet spelen, en ook niet uninstallen en ik zou niet weten wat ik nu moet doen!!! :cry:

Probeer hem eens via andere manieren te verwijderen. Bijvoorbeeld via: 'Configuratiescherm/Software/ Programma's wijzigen of verwijderen'. Heb je overigens een eventuele oorzaak wat dit probleem zou kunnen veroorzaken? Misschien is je PC niet goeg genoeg, of is er wat met je CD aan de hand. Bekijk dus even de CD op krasjes en maak de CD zo nodig even schoon. Bekijk daarnaast even de minimum systeemeisen op de achterkant van het hoesje.

Geplaatst:
  -Matthijs- zei:
  bolby zei:

Probeer hem eens via andere manieren te verwijderen. Bijvoorbeeld via: 'Configuratiescherm/Software/ Programma's wijzigen of verwijderen'. Heb je overigens een eventuele oorzaak wat dit probleem zou kunnen veroorzaken? Misschien is je PC niet goeg genoeg, of is er wat met je CD aan de hand. Bekijk dus even de CD op krasjes en maak de CD zo nodig even schoon. Bekijk daarnaast even de minimum systeemeisen op de achterkant van het hoesje.

Bij dat configuratie gedoe staat ie niet eens :s

en hij heeft altijd normaal gedaan, tenzij ik een verkeeerde mod had geïnstalleerd,, maar die mod installer heb ik al met mods en al van me pc af geknikkerd... Zou dat het trouwens kunnen zijn? Die mods? Want dan heb ik een probleem want ik heb de mod installer van me pc af geknikkert

Geplaatst:
  bolby zei:
Bij dat configuratie gedoe staat ie niet eens :s

en hij heeft altijd normaal gedaan, tenzij ik een verkeeerde mod had geïnstalleerd,, maar die mod installer heb ik al met mods en al van me pc af geknikkerd... Zou dat het trouwens kunnen zijn? Die mods? Want dan heb ik een probleem want ik heb de mod installer van me pc af geknikkert

Als hij niet meer bij de configuratie staat, dan is er waarschijnlijk iets niet goed gedaan bij het verwijderen. Hoe ziet jou '.exe' er eigenlijk uit? is hij helemaal wit of heeft hij het normale incoontje?

Mods kunnen een inderaad ook oorzaak zijn waarom hij niet opstart, maar dan moet je hem altijd weer kunnen verwijderen. Als je die mods er momenteel nog steeds hebt, dan zou je ze kunnen verwijder doormiddel van back-up bestanden. Het kan namelijk zijn dat je enkele bestanden vergeten bent.

Dan wil ik tot slot nog wel weten welke 'giantische foutmelding' je krijgt. Het liefst een screenshot erbij.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...