fAker Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 hey er is een missie in gtasa waarbij ik niet weet wat ik moet doen omdat het niet aangegeven is het is een missie na farewell my love waarbij je bij dat huis op het nieuwe eiland met die vele garages in een auto moet stappen en naar een tankstation moet rijden om iemand op te halen en dan weer in de auto moet stappen. dan heeft die man bij het tankstation het over een garage in doherty en weet ik niet wat ik moet doen, ik ebn al een paar keer in die garage geweest en heb wat aangepast aan mijn auto amar daarna geeft het spel geen opdracht mee. weet iemand wat ik moet doen Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Je doelt duidelijk op de missie Wear Flowers in you hair. Je moet dan eerst naar de garage, dit heb je gedaan, daarna moet je naar het ziekenhuis in Santa Flor,dan naar een hotdog kraampje in King's district, daarna moet je naar het politie station in Downtown dan naar de Zero shop in Garcia en als laatste moet je dan naar de garage. Volgens mij wordt dit allemaal keurig aangegeven op je ingame radar (die is linksonder) maar misschien heb je hier ook wat aan. Succes. Reageren
fAker Geplaatst: 24 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 k, bedankt. nu lukte het wel, het ziekenhuis was idd aangegeven maar ik wist niet dat ik hier heen moest Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.