Bigstijn Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 (bewerkt) Ik heb eindelijk een render die bij mijn signature past gevonden Achtergrond even overnieuw gemaakt Ik ben een beginner! Rates & tips please Ik heb besloten verschillende versie's te maken en betere effecten/ dikkere border toe tevoegen V5 V6 Thanks, Mister.X Bewerkt: 12 juli 2007 door Bigstijn Reageren
Mister.X Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 (bewerkt) V1: Lettertype: 8,33333333333333 Plaatsing: 9 Face: 8 Kleur: 8 Render: 7,66666666666667 Plaatsing: 8 Mooiheid: 8 Ingeblend: 7 Border: 6 Stijl: 6 Dikte: 6 Kleur: 7 Stijl: 7 Verdeling: 7 Achtergrond: 8 Effecten: 7 Overige: 7 Bonuspunten: 7 [ Commentaar: V1:Ziet er goed. Vind hem zelf te groot. Maar ieder heeft zijn eigen smaak. Jammer dat je WEER geen border hebt gebruikt TOTAAL: 7,25 Aantal sterren & Rank: Gerated met FlitskikkerRateSystem For Signatures | ©Flitskikker, 2007. Alle rechten voorbehouden. V2: Lettertype: 8,33333333333333 Plaatsing: 9 Face: 8 Kleur: 8 Render: 7,33333333333333 Plaatsing: 8 Mooiheid: 7 Ingeblend: 7 Border: 6 Stijl: 6 Dikte: 6 Kleur: 7 Stijl: 7 Verdeling: 7 Achtergrond: 9 Effecten: 8 Overige: 7 Bonuspunten: 7 Commentaar: V2:Ziet er goed. Vind hem zelf te groot. Maar ieder heeft zijn eigen smaak. Jammer dat je WEER geen border hebt gebruikt. De effecten zijn goed gelukt! TOTAAL: 7,458333 Aantal sterren & Rank: Gerated met FlitskikkerRateSystem For Signatures | ©Flitskikker, 2007. Alle rechten voorbehouden. V3: Geen dank. Nu ziet er leuker uit met die border! wel verdiende 8 V4: Ik zie niet veel verschil! aleen die border is dikker. Wel mooi maar misschien kun je hem ook zo blauw doen. Nog steeds een 8 dus! Bewerkt: 24 juni 2007 door Mister.X Reageren
Bigstijn Geplaatst: 24 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 V4: Ik zie niet veel verschil! aleen die border is dikker. Wel mooi maar misschien kun je hem ook zo blauw doen. Nog steeds een 8 dus! Bedoel jij de border blauw? Stijn Reageren
Mister.X Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Die je net hebt gemaakt Ziet er echt goed uit. vooruit 8.5 Ga zo door! Reageren
S()nny Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 ik vind die achtergrond wel mooi gemaakt en je hept mooie lichteffecten op je render gemaakt... het engiste is je lettertype ik vind dees niet mooi je hept die ook in andere sigs ziten maar ik vind het pers. niet mooi.. mijn cijfer is een 8.5 Reageren
Bigstijn Geplaatst: 24 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Ik probeerde het lettertype een aantal uren geleden ookal te veranderen Maar ik kon de lagen niet meer uit elkaar halen Stijn Reageren
Tunix Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Ik vind v5 het beste, dus die rate ik maar. Je achtergrond past goed bij je render, zeker die glans ertussen. Dat zit ook op je render. Misschien had je je achtergrond iets paarser kunnen doen. De border past er ook goed bij, goede kleur. Misschien kan je inderdaad beter een ander font nemen, en hem iets beter in je sig verwerken. Bv de tekst layer op overlay zetten ofzo. Je moet zelf maar kijken wat je mooi vind. Keep it up! Reageren
Bigstijn Geplaatst: 24 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 (bewerkt) Ik vind v5 het beste, dus die rate ik maar.Je achtergrond past goed bij je render, zeker die glans ertussen. Dat zit ook op je render. Misschien had je je achtergrond iets paarser kunnen doen. De border past er ook goed bij, goede kleur. Misschien kan je inderdaad beter een ander font nemen, en hem iets beter in je sig verwerken. Bv de tekst layer op overlay zetten ofzo. Je moet zelf maar kijken wat je mooi vind. Keep it up! Bedankt! Had ik deze sig maar gebruikt in die battle. Maar toen was ik nog niet verstandig aan het gimpen Ik kon de renders maar niet vinden :l Maar nu gebruik ik planetrenders en vindt ik renders die bij de achtergrond passen. Waarom neem ik meestal blauw? mijn lievelings kleur Stijn Edit: iemand nog tips om lettertype te vervangen. Bewerkt: 24 juni 2007 door Bigstijn Reageren
Tunix Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 Ik vind v5 het beste, dus die rate ik maar.Je achtergrond past goed bij je render, zeker die glans ertussen. Dat zit ook op je render. Misschien had je je achtergrond iets paarser kunnen doen. De border past er ook goed bij, goede kleur. Misschien kan je inderdaad beter een ander font nemen, en hem iets beter in je sig verwerken. Bv de tekst layer op overlay zetten ofzo. Je moet zelf maar kijken wat je mooi vind. Keep it up! Bedankt! Had ik deze sig maar gebruikt in die battle. Maar toen was ik nog niet verstandig aan het gimpen Ik kon de renders maar niet vinden :l Maar nu gebruik ik planetrenders en vindt ik renders die bij de achtergrond passen. Waarom neem ik meestal blauw? mijn lievelings kleur Stijn Edit: iemand nog tips om lettertype te vervangen. Kijk maar eens opDaFont. En probeer Gamerenders ook eens. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 25 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 (bewerkt) Ik vind v5 het beste, dus die rate ik maar.Je achtergrond past goed bij je render, zeker die glans ertussen. Dat zit ook op je render. Misschien had je je achtergrond iets paarser kunnen doen. De border past er ook goed bij, goede kleur. Misschien kan je inderdaad beter een ander font nemen, en hem iets beter in je sig verwerken. Bv de tekst layer op overlay zetten ofzo. Je moet zelf maar kijken wat je mooi vind. Keep it up! Bedankt! Had ik deze sig maar gebruikt in die battle. Maar toen was ik nog niet verstandig aan het gimpen Ik kon de renders maar niet vinden :l Maar nu gebruik ik planetrenders en vindt ik renders die bij de achtergrond passen. Waarom neem ik meestal blauw? mijn lievelings kleur Stijn Edit: iemand nog tips om lettertype te vervangen. Kijk maar eens opDaFont. En probeer Gamerenders ook eens. Thanks, daar kan ik nou wat mee zijn dat render site's of lettertype's? Edit: @hieronder geweldig bedankt! Bewerkt: 25 juni 2007 door Bigstijn Reageren
Tunix Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 Kijk maar eens opDaFont. En probeer Gamerenders ook eens. Thanks, daar kan ik nou wat mee zijn dat render site's of lettertype's? DaFont is een lettertype-site en Gamerenders, tja je raadt het al, een render site. Veel plezier ermee! Reageren
QuaZ Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 Kijk maar eens opDaFont. En probeer Gamerenders ook eens. Thanks, daar kan ik nou wat mee zijn dat render site's of lettertype's? DaFont is een lettertype-site en Gamerenders, tja je raadt het al, een render site. Veel plezier ermee! Planetrenders kan ook Klik hier Reageren
Bigstijn Geplaatst: 25 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 Van planetrenders heb ik deze render IK dacht van. Laat ik toch een account aanmaken En nu vindt ik de beste renders Reageren
Tunix Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 Kijk maar eens opDaFont. En probeer Gamerenders ook eens. Thanks, daar kan ik nou wat mee zijn dat render site's of lettertype's? DaFont is een lettertype-site en Gamerenders, tja je raadt het al, een render site. Veel plezier ermee! Planetrenders kan ook Klik hier Weet ik, maar toch vind ik Gamerenders één van de beste. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 25 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 Oke bedankt jongens Even maintopic bewerkt En als jullie nog willen raten Ik vindt het wel leuk om beoordeelt te worden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.