Bigstijn Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 (bewerkt) Ik heb eindelijk een render die bij mijn signature past gevonden Achtergrond even overnieuw gemaakt Ik ben een beginner! Rates & tips please Ik heb besloten verschillende versie's te maken en betere effecten/ dikkere border toe tevoegen V5 V6 Thanks, Mister.X Bewerkt: 12 juli 2007 door Bigstijn Reageren
Mister.X Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 (bewerkt) V1: Lettertype: 8,33333333333333 Plaatsing: 9 Face: 8 Kleur: 8 Render: 7,66666666666667 Plaatsing: 8 Mooiheid: 8 Ingeblend: 7 Border: 6 Stijl: 6 Dikte: 6 Kleur: 7 Stijl: 7 Verdeling: 7 Achtergrond: 8 Effecten: 7 Overige: 7 Bonuspunten: 7 [ Commentaar: V1:Ziet er goed. Vind hem zelf te groot. Maar ieder heeft zijn eigen smaak. Jammer dat je WEER geen border hebt gebruikt TOTAAL: 7,25 Aantal sterren & Rank: Gerated met FlitskikkerRateSystem For Signatures | ©Flitskikker, 2007. Alle rechten voorbehouden. V2: Lettertype: 8,33333333333333 Plaatsing: 9 Face: 8 Kleur: 8 Render: 7,33333333333333 Plaatsing: 8 Mooiheid: 7 Ingeblend: 7 Border: 6 Stijl: 6 Dikte: 6 Kleur: 7 Stijl: 7 Verdeling: 7 Achtergrond: 9 Effecten: 8 Overige: 7 Bonuspunten: 7 Commentaar: V2:Ziet er goed. Vind hem zelf te groot. Maar ieder heeft zijn eigen smaak. Jammer dat je WEER geen border hebt gebruikt. De effecten zijn goed gelukt! TOTAAL: 7,458333 Aantal sterren & Rank: Gerated met FlitskikkerRateSystem For Signatures | ©Flitskikker, 2007. Alle rechten voorbehouden. V3: Geen dank. Nu ziet er leuker uit met die border! wel verdiende 8 V4: Ik zie niet veel verschil! aleen die border is dikker. Wel mooi maar misschien kun je hem ook zo blauw doen. Nog steeds een 8 dus! Bewerkt: 24 juni 2007 door Mister.X Reageren
Bigstijn Geplaatst: 24 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 V4: Ik zie niet veel verschil! aleen die border is dikker. Wel mooi maar misschien kun je hem ook zo blauw doen. Nog steeds een 8 dus! Bedoel jij de border blauw? Stijn Reageren