Jump to content

Metroid prime hunters sig

Recommended Posts

Geplaatst:

*bump*

Zouden nog meer mensen willen raten en tips geven?

Er zit minstens 40 min werk in dus ik zou der wel blij mee zijn _O_

Geplaatst:

mja dan komt er toch eens een negatieve rate ;)

vind deze sign veels te makkelijk, er is volgens mij ook niet erg veel aan gedaan wat je goed kan zien, wat ik opmerk is het volgende:

- render

- Background

- Border

voor de rest niet veel, er zitten als het goed is gradient maps o.i.d overheen, deze vind ik niet passen want je hebt ze ook over je font gedaan, *tip: laat de volgende keer je font boven je gradient maps*

ook zie ik dat je 6 verschillende versies zie, tussen deze 6 verschillende zie ik 3 dingen die anders zijn *border blauw,zwart en donkerder* aan al die andere kan ik niets opmerken wat verandert zou moeten zijn :(

ik zou trouwens geen zwarte border nemen en ook geen blauwe, je sign is gebasseert op een paars achtige kleur dus je kon misschien beter een paarse border nemen :tu:

cijfer: 4/10

Geplaatst: (bewerkt)

Ik moet niet zo kinderachtig doen dus rate maar verder.

Toch ben ik blij met je rate, want dan weet ik wat ik kan verbeteren :)

Bewerkt: door Bigstijn

ja.. maar toch, ik kan moeilijk gaan liegen en zeggen dat het mooi is en je er een 8 voor geven, dan ga je naast je schoenen lopen.. ik vind namelijk dat het niet uitmaakt met raten,of je nou een ervaren photoshopper bent of een beginner.

en, als iedereen de standaard dingen noemt die goed zijn zoals de font,border,render.. leer je ook niet veel van want de font en border zijn zowiezo onnozele rate gevallen.

ik kan ook op een botten manier zeggen "lelijke sign, ga eens tuts volgen ofzo" maar zo ben ik iig niet

mss nog een uitgebreidere tip ding *was ik vergeten bij vorige post*

je render is nogal kaal eromheen, je kan iets proberen zoals dit : je render dupliceren *CTRL+J* en bij je onderste render dan render - blur - Motion blur.

dan is het iig al iets voller rondom je render, je kan natuurlijk experimenteren met effecten om je render :tu:

@ hieronder,

er zijn geen sites met tuts voor gimpv2.0? ik ken het programma zelf ook niet dus weet niet wat voor opties je er allemaal in kan doen..

Bewerkt: door .Djanick

Ik vindt het wel jammer dat ik geen photoshop heb :(

Nu kan ik geen goede tut's volgen. Want ik gebruik nu gimpv2.0

En dat is wel wennen. Maar ik geef de moed niet op :)

Edit: bij gimp is motion blur vervagen :duh:

Bewerkt: door Bigstijn
Geplaatst:

Ik hep al gereageerd op je sig maar kwil je nog wel een

tip geven als je nog wat leuke renders zoekt kijk dan hier misschien hep je er later nog wat aan :D

gr S()nny

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...