Jump to content

Dries Roelvink

I love Dries  

7 leden hebben gestemd

1. 1. What about you?

• I love Dries too
      0
    • I love Dries even more
      1
    • I love Dries the most
      3

Recommended Posts

Geplaatst:

Het centrale Dries Roelvink topic

(om alle losse Dries-topics te verenigen)

dries_roelvink_pers.jpg

----------------------------------------------

Dries Roelvink (Amsterdam, 1 januari 1959) is de Nederlandse belichaming van het zogenoemde seks, drugs en rock-'n-roll.

Dries is een Nederlands popzanger en acteur. Hij wordt voornamelijk gezien als de pionier van de rock-&-rollmuziek. Hij veranderde het landschap van de populaire muziek door countrymuziek, gospel en rhythm and blues te vermengen. Hij geldt als een van de meest populaire en invloedrijke artiesten van de 20e eeuw. Vele artiesten, zoals Eddie Cochran, Cliff Richard, The Beatles, Bob Dylan, U2 en Bruce Springsteen zijn schatplichtig aan hem.

Dries is tevens een frikandellenfijnproever. Hij weet verschillende merken frikandellen van elkaar te onderscheiden door te proeven en naar de structuur te kijken.

Ook komt er binnenkort een film uit waarin Dries de hoofdrol zal vertolken.

Dries Roelvink op weg naar een Oscar

Wat stel je tegenwoordig nog voor als zanger als je er niet bij acteert?

I Love Dries

En dus is ook Dries Roelvink over de drempel. De superster speelt de hoofdrol in de nieuwe kaskraker I Love Dries van regisseur Quentin Tarantino. Dat heeft producent Dimension Films bekendgemaakt. Tarantino maakte eerder de films Pulp Fiction en Sin City. De opnames voor de film beginnen in augustus en in 2008 moet hij gaan draaien.

dries.jpg

Ontvoeren

I Love Dries gaat over een typisch Hollands stel dat tot hun grote verdriet geen kinderen kan krijgen en daarom maar besluit hun grote idool Dries Roelvink te ontvoeren. Naast Roelvink, die dus zichzelf speelt, zal nog een aantal bekende acteurs te zien zijn. Wie dat zijn, is nog niet bekend. Gesproken wordt over Clint Eastwood en Johnny Depp.

----------------------------------------------

Ik kijk er zeker weten naar uit!

Geplaatst:

Nederlandstalige muziek is dom,afgrijselijk en wie dat muziek noemt,dan zal ik toch even moeten uitlachen :D

Weer een man die denkt dat hij alles kan met nederlandstalige muziek.

Ik hou het liever bij Hiphop,Hardcore,Jumpstyle!

Geplaatst: (bewerkt)

Je weet toch wel dat de meeste informatie die je over die film geeft nep is? :7 Overigens is Dries alleen een entertainer in de B-categorie, en ik vind hem redelijk irritant.

Bewerkt: door Froop
Geplaatst:

Ik vindt die reclames van hem zo irritant.

Omg, echt zo dissturbing. Hij denk dan echt dat hij alles is, zo irri :l

Geplaatst:
(..) wie dat muziek noemt,dan zal ik toch even moeten uitlachen :D

(..) Jumpstyle!

:7

Ik vind Dries Roelvink maar een flut zanger en zijn reclames slaan nergens op dat hij maar eerst een fatsoenlijke zwembroek gaat kopen met zijn irritante reclames. :D

Bewerkt: door wijst
Geplaatst:
(..) wie dat muziek noemt,dan zal ik toch even moeten uitlachen :D

(..) Jumpstyle!

:7

Inderdaad.

Hij heeft wel gelijk hoor :Y Dus spring maar weer snel op die gans van je ^_^

Ontopic: Ik ben niet zo'n fan van Dries. Beetje denkent dat hij alles is. Ik hou wel van Nederlands talige muziek. Maar niet van hem.

En waarom nou een topic over Dries en bijvoorbeeld niet over Frans Bauer of iemand anders. Dries is nou neit echt de populairste..

Bewerkt: door RobbertR
Geplaatst:

:t

Frans Bauer mag de frikandellen voor Dries nog niet in het vet gooien.

Geplaatst:

* Topic opgeschoond *

Voer kinderachtige discussies a.u.b. gewoon via PM of MSN, maar niet openbaar op het Forum. Dit topic is bedoeld om te praten over Dries Roelvink en níet om elkaar in de zeik te zetten of een volkomen onzinnige discussie te voeren. Graag vanaf nu dus weer gewoon ontopic posten...

Ikzelf heb een grote afkeer van Nederlandstalige muziek en daar valt Dries Roelvink dus ook onder. Géén fan dus, géén nummers die ik graag luister. Ik hou 'm het liefst zo ver mogelijk bij me uit de buurt :D

Geplaatst:
Dit topic is bedoeld om te praten over Dries Roelvink

Precies. Hier is het Dries wat de klok slaat.

Mijn favoriete album is Ik ben Dries.

ikbendries_cd_single.jpg

Ik ben Dries is een door niemand minder dan Pierre Kartner (Vader Abraham) geproduceerd album, en dat is te horen ook. Het album begint swingend, heeft een rustig maar prachtig middenstuk om vervolgens te eindigen met compleet vuurwerk. Helaas was de samenwerking met Kartner niet van lange duur. Die split was echt hard man. Nadat Dries het label van Pierre verliet werd hij genoodzaakt, na herhaaldelijke dreigementen van Pierre en zijn Pietjes, het aantal beveiligingsmensen te verdubbelen. Wel bracht Dries het beruchte Vater Abraham Ist Tot uit. Lord Wanhoop, zoals Dries in het nummer naar Pierre refereert, opereert tegenwoordig vanuit Mexico.

Geplaatst:

Ik vind hem echt he-le-maal niks :duh:

En hij denkt dat ie veel is

Nederlandstalige muziek is dom,afgrijselijk en wie dat muziek noemt,dan zal ik toch even moeten uitlachen :D

Weer een man die denkt dat hij alles kan met nederlandstalige muziek.

Ik hou het liever bij Hiphop,Hardcore,Jumpstyle!

Niks aan toe te voegen :7

Geplaatst:

Ik vind hem HE

LE

MAAL

NIKX!!!!

Niet dat ik weet wie hij is, maar ik hoef alleen de naam te weten en ik weet al dat ik het nikx vind _O_

Ries DroelPink, sorry, ik ken je niet, maar ik haat je muziek toch. Ik haat heel Nederland dus hij kan er ook nog wel bij :ch:

Ik ben al niet weg van Nederlandstalige muziek, en helemaal niet van hem. Die reclames van hem van de ANWB... Sorry Dries, maar ik heb "niet veel met je. :tu:

Bewerkt: door Michiel23
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...