Politiehelikopter Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Ik heb vier vragen over Saints Row voor de Xbox 360. Hopelijk wordt er snel geantwoord, alvast bedankt. - Zijn er cheatcodes voor Saints Row? Zo ja, welke allemaal? - Na de eerste missie dat je moet bewijzen dat je goed kan vechten, en dat je die ene naar dat restaurant moet brengen, moet ik naar het industrieterrein omdat je daar een andere missie kan starten, nou staat er dat je geen voldoende respect krijg. Hoe krijg je vlug veel respect? - Kun je Saints Row met 2 spelers spelen, dus met 2 controllers? Zo ja, hoe? - Hoe moet je gangleden recruteren? Reageren
Jorge_F Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 - Zijn er cheatcodes voor Saints Row? Zo ja, welke allemaal? Gewoon even gegoogled... Ja er zijn cheats voor Saints Row, zie hier Reageren
Politiehelikopter Geplaatst: 25 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 Oké bedankt, maar nu nog antwoorden op de volgende vragen Maar ik had gehoopt op sneller antwoord Reageren
Suburban Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 vraag 2: door activities te doen ( blauwe vierkantjes op de kaart ) in het begin raad ik je aan om snatch te doen van de 3rd street saints, dat is dicht bij en dat wordt ook aangegeven. later moet je het doen met de rest ( onder andere: demolition derby, hijacking, insurance fraud enz. ) vraag 3: nee, volgens mij niet. maar online kan je wel spelen met vrienden ( moeten ze op hetzelfde moment online zijn ) dan kan je Gangsta Brawl ( dm ) Team Gangsta Brawl ( tdm ) bigg ass chains ( kettingen jatten van andere spelers door ze te killen ) team bigg ass chains ( hetzelfde in teams ) blinged out ride ( geld verdienen door kills en chains en dan je auto pimpen ) prtect tha pimp ( je moet er 1 beschermen en naar de uitgang loodsen ) en ook co-op ( missies doen met iemand ) vraag 4: als je in de buurt ben druk je op het pijltje naar boven ( linksonder ) verder vragen ? stel ze me gerust Sub Reageren
Politiehelikopter Geplaatst: 25 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 Kun je in een cabrio met je maten dan met 2 of meer? En hoeveel leden kun je recruteren? Reageren
Suburban Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 ja dat kan namater je verder komt in het spel ( missies ) des te meer homies je kan recruiten ( het is niet zo: bij deze missie krijg je dit enz. je krijgt ze geheel willekeurig ) als je een gang heb uitgeroeid en nog een paar missies gedaan heb, heb je er altijd 3 en dat is het maximum. ( en je kan met ze drieen in een cabrio, ligt er wel aan welke ) als je er 3 wil, raad ik je aan om de missies van de VK te doen, die zijn makkelijk en zo krijg je snel de mogelijkheid om meerdere homies te recruiten sub Reageren
SWYV Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 idd vice kings zijn gemakkelijk te uitroeien, maar jij wint hierbij ook heel gemakkelijk veel % van de macht over Stillwater aangezien Vice kings de grootste macht heeft over Stillwater (VK heeft meer kleuren op map dan andere gangs) Reageren
Big Playahh Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 ik heb ook nog een vraagje zit er in Saints Row een replay funtie? (sorry als ik het topic naar boven haal maar ik vond het niet nodig om een nieuw topic te openen voor mijn vraagje) Reageren
Harrison Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 Ik heb het spel al meer dan een jaar, en ik heb geen Replay functie kunnen ontdekken, dus. Ik denk niet dat-ie erin staat Reageren
Big Playahh Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 dat is jammer want ik stunt veel en dat is dan makkelijker Reageren
Harrison Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 Het is eigenlijk ook wel dom vind ik, maar misschien zit het wel in Saints Row 2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.