Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een Mod gedownload bij gtagarage.com wat dus, zodra goed geinstaleerd, het spel op 100% complete

brengt..

Het geke hieraan is, Ik heb het document gedownload en unzipedwaarna ik het bewaard heb in gtasanandreas/userfiles.

presies volgens plan, ik start het spel op en ik zie bij loadgame de naam van de laatste missie "End of the line"

dus ik dacht,gelukt!

tot ik de file opende en het allereerste filmpje zag van CJ op het viegveld..

HELEMAAL AAN HET BEGIN NOG DUS...

Iemand TIPs of Oplossingen..?

CJ

Bewerkt: door CJdeDJ

Ik heb een Mod gedownload bij gtagarage.com wat dus, zodra goed geinstaleerd, het spel op 100% complete

brengt..

Het geke hieraan is, Ik heb het document gedownload en unzipedwaarna ik het bewaard heb in gtasanandreas/userfiles.

presies volgens plan, ik start het spel op en ik zie bij loadgame de naam van de laatste missie "End of the line"

dus ik dacht,gelukt!

CJ

brengt..

dus ik dacht,gelukt!

CJ

Dan heb je een verkeerde versie savegame gedownload. Je hebt twee specifiek versies voor GTA: V1 en V2. Er is nog een derde, maar die doet er neit toe op dit moment. Je moet voor voor je versie de juiste savegame downloaden, anders doet die het niet. Een savegame voor V1 doet het niet op V2, en omgekeerd. Ik weet niet welke savegame je hebt gedownload, maar je vind in de downloadbase een 100% savegame voor V1. Heb je geen V1, maar V2, dan kun je hier een savegame voor V2 vinden.

Bewerkt: door -Matthijs-

Kan je link geven welke mod het precies is? Ik heb ooit ook zo'n 100% mod gedownload. Hij begon toen ook met het intro filmpje. Toen bleek het dat je alles kan doen wat je bij de 100% ook hebt. Dus alle steden waren open en ik kon in alle winkels. Maar je kon de storyline wel helemaal opnieuw doen. Dus waarschijnlijk heb je dezelde mod gedownload als ik waar je in het begin alles kan doen wat je met de 100% hebt. ;) Wil je gewoon de 100% zonder missies, dan moet je gewoon een savegame downloaden. ;)

Bewerkt: door spoeky
Geplaatst:

Dus, ik heb net verondersteld dat ik versie 2 van SA heb, zijn er daar een aantal 100% files vor te vinden..?

ik zoek op het moment bij GTA garage maar tot zover geen geluk

Geplaatst:
Dus, ik heb net verondersteld dat ik versie 2 van SA heb, zijn er daar een aantal 100% files vor te vinden..?

ik zoek op het moment bij GTA garage maar tot zover geen geluk

Ik heb in mijn bericht hierboven net een link gegeven voor een 100% V2 savegame. Je kan hem hier downloaden. Lees s.v.p. even de readme door, want je moet meer doen dan alleen de savegame op de juiste plek zetten. Wil je toch met een V1 savegame spelen, dan raad ik je aan dit topic eens door te lezen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...