nimesh.gta Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 uhm ik heb een vraag als ja gta sa uitgespeeld heb dan krijg je nog een cutsene en dan de credits(of zo iets) maar ik wil weten wat daarna ik weet dat je gta nog gewoon kan spelen maar krijg je dan extraatjes als je het uitgespeeld hebt zowja wat dan of blijft het gewoon hetzelfde???? als dit een domme vraag is zeg het dan maar Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Als je de Story line hebt uitgespeeld, met als laatste missie The End Of The Line, dan krijg je daar geen speciale beloning voor. Je kan als je deze missie hebt gehaald wel nog genoeg dingen doen in San Andreas zoals te zien is op de 100% cheklist van wikigta, je kan dus ook San Andreas voor 100% uit gaan spelen en hier krijg je wel beloningen voor: Er spanwt een Rhino onder de brug in Ganton Er spanwt een Hydra op een huisje in Ganton Je hebt onbeperkt ammo. Je hebt natuurlijk ook de voldoeningn van het halen van de 100% en voor alle dingen die je moet halen voor de 100% krijg je ook nog mooie beloningen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.