Twenty Eyes Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 (bewerkt) Iedereen zit vol spanning te wachten op MTA:SA Deathmatch. De mod belooft namelijk veel te worden. In dit nieuwsbericht staat dat je zelfgemaakte models kunt gebruiken voor MTA:SA Deathmatch. Ik kwam daarom op het idee om een kruispuntje te maken. Het is de bedoeling dat het kruispuntje te gebruiken is om elkaar neer te knallen in MTA:SA Deathmatch. Er moeten nog wat billboards bijgemaakt worden, en er moeten ook nog wat billboards vervangen worden. Voor de rest moeten er nog wat gebouwen bij. Voor alle MSleden, ik heb deze scene al een tijdje geleden gemaakt, ik ga er pas mee verder zodra ik mijn lot voor MS af heb. Dus MS gaat vóór. Bewerkt: 24 juni 2007 door Twenty Eyes Reageren
GTA_XP Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Ziet er lekker uit! Mooi, en je gaat het nog verder updaten? Reageren
Wazuup Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Ziet er goed uit Twenty, dit kun je ook gewoon meteen in MS zetten hoor Keep it up. Reageren
Rivel Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Leuk veldje! Daar doe ik gezellig een headshot:P Goed gedaan. Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 24 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Ziet er goed uit Twenty, dit kun je ook gewoon meteen in MS zetten hoor Keep it up. Ik zit nog te 'dibdabben' of ik dit in MS wil zetten. Misschien kan ik sommige gebouwen in mijn lot zetten, maar ik ben daar nog niet zo zeker over. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.