Jump to content

[WIP]WoWhoChanKi

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Iedereen zit vol spanning te wachten op MTA:SA Deathmatch. De mod belooft namelijk veel te worden.

In dit nieuwsbericht staat dat je zelfgemaakte models kunt gebruiken voor MTA:SA Deathmatch. Ik kwam daarom op het idee om een kruispuntje te maken. Het is de bedoeling dat het kruispuntje te gebruiken is om elkaar neer te knallen in MTA:SA Deathmatch.

screeen2mf8.jpg

screeen3un0.jpg

screeen4so5.jpg

screeen5xy5.jpg

Er moeten nog wat billboards bijgemaakt worden, en er moeten ook nog wat billboards vervangen worden. Voor de rest moeten er nog wat gebouwen bij.

Voor alle MSleden, ik heb deze scene al een tijdje geleden gemaakt, ik ga er pas mee verder zodra ik mijn lot voor MS af heb. Dus MS gaat vóór. ^_^

Bewerkt: door Twenty Eyes
Geplaatst:
Ziet er goed uit Twenty, dit kun je ook gewoon meteen in MS zetten hoor :puh: Keep it up.

Ik zit nog te 'dibdabben' of ik dit in MS wil zetten. Misschien kan ik sommige gebouwen in mijn lot zetten, maar ik ben daar nog niet zo zeker over.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...