PrI3sT Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 hoe maak je een signature ik heb op de zoekfunctie gekeken maar er stonden meer dan 13 pagina's dat ga ik niet doorzoeken hoor Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Dit kan als je met Photoshop, Paint (Shop Pro), ... kan werken. Kan je dit niet, dan kan je beginnen met wat tuts te volgen. Dit kan bijvoorbeeld in dit subforum. Kan je het niet of heb je geen goede programma's dan kan je nog altijd een sig aanvragen in het Graphics aanvraag subforum. Nog vragen? Stel ze! Reageren
Bigstijn Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Er is ook altijd nog gimp v2.0 Dat is een gratis variant van photoshop. Ik maak hier mijn sig's mee en ik heb soms best wel mooi resultaat! http://www.gimp.org/ Je moet wel alle2 de dingen downloaden. Anders doet gimp het niet. Stijn Reageren
M4X Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 (bewerkt) hoe maak je een signature ik heb op de zoekfunctie gekeken maar er stonden meer dan 13 pagina's dat ga ik niet doorzoeken hoor Dit is een moeilijk vraag waar hele lange antwoorden op mogelijk zijn. Maar ik zal het kort proberen te houden. Een signature kan je met meerdere programma's maken, de bekendste zijn paint en Adobe Photoshop. Voor de legale versie van Adobe Photoshop moet je betalen, en paint is gratis. Wel is er de trial versie van Adobe Photoshop, die je op hun site kan vinden. Wat je eerst moet doen is een document openen met de juiste grote. Een signature mag niet groter zijn dan 500x150 pixels. Het is moeilijk te zeggen hoe lang en breed dat ongeveer is, maar als je naar de meeste signatures kijkt kan je het wel inschatten. Met Photoshop kan je het zelfs gewoon automatisch instellen. Dan begin je met het maken van je signature. Hiervoor kan je tutorials (een soort van handleidingen over hoe je iets moet maken) volgen, en je kan vragen stellen. Als je signature af is, dan moet je hem opslaan op je computer. Let er op dat hij niet groter mag zijn dan 100kb. Als je even stil blijft staan op het icoontje van het bestand wanneer je hem hebt opgeslagen zie je de grootte. Nu heb je een host nodig om je signature up te loaden. Er zijn veel verschillende, maar de meest betrouwbare en de meest bekende is toch wel Imageshack. Als je je signature upgeload hebt dan is het simpel. Nu ga je naar Lid Menu (rechts boven) -> Instellingen -> Persoonlijk Profiel -> Handtekening. Nu moet je de link van je plaatje toevoegen tussen de image tags. Dit doe je als volgt: . Om het gemakkelijker te doen ga je naar het icoontje met de boom. Als je dit hebt gedaan is je handtekening klaar. De meeste mensen centreren hun handtekening ook nog even als deze af is, dit doe je door op het icoontje van de tekst in het midden te klikken, rechtsboven een bericht. Als het je niet lukt kan je altijd een aanvraag doen in het graphics forum. Veel succes ermee! Bewerkt: 24 juni 2007 door M4X Reageren
PrI3sT Geplaatst: 24 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 ik heb nu een signature maar hij is grooooooot hij verklein je dat ?? Reageren
.Levi. Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 ik heb nu een signature maar hij is grooooooot hij verklein je dat ?? In het Adobe Photoshop - Guide topic heb je een Handige Tips & Veel gestelde vragen gedeelte. Zie 4e en 5e tip. Tip 4 is het veranderen van een signature formaat, dus van 500 x 150 naar 490 x 140 bijvoorbeeld of andersom. Tip 5 is het verlagen van het aantal Kbytes, dus bijvoorbeeld van 130KB naar 90KB. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.