Galiorix Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 (bewerkt) Ik ben weer eens bezig geweest met een nieuwe sig , die ik op verzoek van een vriend gemaakt heb , die hier overigens niet lid is. Hij is een Fan van BMW , en vooral van de M5 dus dat moest er in zitten. Ik weet dat de nurburgring in duitsland ligt , dus dat zou wel een mooie achtergrond zijn. + nog wat text erbij en de sig was na een tijdje klaar. Hier het resultaat: Editje: Ben nog even een border aan het toevoegen , was die compleet vergeten! hier de 2e: Bewerkt: 24 juni 2007 door Galiorix Reageren
PIERRO P Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Ik vind hem best mooi. Orgineel idee. Mooie graphics. Alleen zou ik die diagonale streepjes weglaten. ik kan namelijk niet echt goed zien wat er op de achtergrond staat. Reageren
johnnnyboy15nl Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Ik vind hem best mooi. Orgineel idee. Mooie graphics. Alleen zou ik die diagonale streepjes weglaten. ik kan namelijk niet echt goed zien wat er op de achtergrond staat. Nou ik ben hier wel lid Al voor de releas van GTA SA , thx BTW Reageren
Galiorix Geplaatst: 24 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 (bewerkt) Ik heb nog ff een kleine wijziging gemaakt. Bij deze heb ik de BMW een beetje verplaatst , zodat je kan zien dat ie drift. Bij deze heb ik de scanlines ook weg gehaald: Uitgebreide rates AUB Bewerkt: 24 juni 2007 door Galiorix Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.