giellexe Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Hallo allemaal , Ik heb ook een error maar weet niet wat ik meot doen. Ik heb de cd schoon gemaakt enal maar werkt niet Als iemand kan helpen graag Klik hier voor het voorbeeld Reageren
SWYV Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 uw CD gaat naar de begrafenis want is kapot, een bestand vanop de cd is kapot, dus er is geen andree oplossing dan "nieuwe GTA SA" te kopen Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 (bewerkt) Hey giellexe en welkom op het forum ! Ik vrees dat ik je eerste vraag op dit forum al negatief moet beantwoorden, want al veel mensen hebben hetzelfde probleem gehad, zoals in dit of dit topic, en overal staat hetzelfde, namelijk dat het een grote fout is en waar je niets of bijna niets aan kunt doen, je kan misschien wel proberen je CD zachtjes schoon te maken met een zachte doek, en controleer als er geen krasjes opzitten. Heel misschien kan het verholpen zijn door SA gewoon opnieuw te instaleren, maar dat betwijfel ik ten zeerste... Als deze 2 manieren niet helpen, en de andere topics ook geen betere raad geven, denk ik dat er maar 1 oplossing is en dat is SA opniew kopen, behalve als je nog garantie hebt... Als je nog vragen hebt stel ze maar gerust! Vriendelijke groeten, GTA-Freak2 EDIT: Iets te laat met posten, maar zie dit maar als een goede aanvulling van SWYV's post ;-). Bewerkt: 24 juni 2007 door GTA-Freak2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.