Bobelin Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 IK kan zo echt niet spelen. Ik heb het spel sinds vandaag en het poppetje loopt gewoon rechtvooruit. Je hoeft helemaal nergens op te drukken , hij doet het gewoon automatische , heel irritant dus. Iemand tips waar het aan kan liggen? Snel help graag.. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 IK kan zo echt niet spelen. Ik heb het spel sinds vandaag en het poppetje loopt gewoon rechtvooruit. Je hoeft helemaal nergens op te drukken , hij doet het gewoon automatische , heel irritant dus. Iemand tips waar het aan kan liggen? Snel help graag.. Verwijder ten eerste het bestand 'gta_sa.set' even, te vinden in je 'GTA San Andreas User Files'. (Mijn Documenten.) In dit bestand worden allerlei dingen opgeslagen van het spel. Ondanks het feit dat je hem net hebt, raad ik je het toch aan het even te doen. Het bestand komt automatisch weer terug. Een andere oorzaak kan het gebruik van een joystick of iets dergelijks zijn. Reageren
Bobelin Geplaatst: 25 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 Ja haha idd! Ik had je bericht nog niet gelezen maar ik maar zelf op onderzoek uit. Toen lag er ergens achter de computer nog een Joystick waarvan ik de stekker er uitrok. En opeens liep dat mannetje niet! Dus Yes eindelijk kan ik normaal spelen! Thnx voor je reactie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.