markoes Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Als je gaat zwemmen met gta VCS zie je zo'n blauwe balk wat moet dat voorstellen energie ofso ik vind het irritant want je kunt helemaal niet lang zwemmen Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 (bewerkt) Hey! Die blauwe balk is een tijdsbalk van hoe lang je nog in het water kan, als die balk op is, dan verdrink je. Dus voordat die blauwe balk op is, kan je het beste al naar de kant zwemmen. Nu zul je wel denken, kan ik echt zo weinig zwemmen, nee want als je de zijmissie Beacht Patrol uitspeelt, dan kan je zo lang zwemmen als je wilt! GTA-Freak2 EDIT: Ja je kan het met energie vergelijken... Bewerkt: 24 juni 2007 door GTA-Freak2 Reageren
PIERRO P Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 (bewerkt) Die blauwe balk geeft aan hoeveel energie je nog over hebt. Zoals je al zei. Als deze leeg is sterf je. Maar als je 15 levels voor beach patrol hebt afgerond dan kan je zo lang blijven zwemmen als je maar wil. Beach patrol Bewerkt: 24 juni 2007 door PIERRO P Reageren
markoes Geplaatst: 24 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 (bewerkt) Hey!Die blauwe balk is een tijdsbalk van hoe lang je nog in het water kan, als die balk op is, dan verdrink je. Ja maar wat moet het voorstellen??? moet het een soort energie voorstellen?? edit: PIERRO P was me voor :D Bewerkt: 24 juni 2007 door markoes Reageren
M4X Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 (bewerkt) Dit is inderdaad irritant, want je hebt de mogelijkheid om slechts voor een bepaalde tijd te zwemmen met dat balkje. Zie het als een soort van waterhealth. Er is geen manier om er aan te ontkomen als je nog op het eerste eiland bent, je kan wel ongelimiteerd zwemmen als je een bepaalde zijmissie hebt gehaald op het tweede eiland, namelijk Beach Patrol. Dit raad ik je zeker aan, want het is erg handig om wat langere afstanden te zwemmen en het voorkomt vaak dat je onnodig dood gaat. Haal deze missie dus even als je op het tweede eiland bent, en als het nog niet zo ver is dan weet je er nu hopelijk wat meer over, zodat je er beter mee overweg kunt Edit: Sorry erg laat Bewerkt: 24 juni 2007 door M4X Reageren
timdedarter Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Hey!Die blauwe balk is een tijdsbalk van hoe lang je nog in het water kan, als die balk op is, dan verdrink je. Ja maar wat moet het voorstellen??? moet het een soort energie voorstellen?? edit: PIERRO P was me voor :D ja dat is je energie hoelang je in het water kan Reageren
Spark Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 Beach patrol is btw een erg makkelijke missie, vond ik. Met dat bootje iig wel. Het is alleen een beetje saai. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.