Muay Thai Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Kan iemand me uitleggen hoe je twee plaatjes samen voegt zonder dat je die strepen ziet net zoals in '' IV TRAILER ONDERZOEK '' of bij sommige site's zie je plaatjes naast mekaar en dan zijn ze op een of andere manier met mekaar verbonden. Kan iemand me dit uitleggen hoe dit moet? Reageren
.Levi. Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Bedoel je nou het mooi in elkaar over laten lopen van een plaatje? Zo ja, zie tip 7 in Adobe Photoshop - Guide helemaal onderaan van het topic de laatste tip. Reageren
Muay Thai Geplaatst: 25 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 Kijk zo bedoel ik kijk eens in dit topic : http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...mp;#entry641961 Reageren
.Levi. Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 Ja ik weet wat je bedoelt en dat is mogelijk (zie tip 7). Door bij elk plaatje Layer > Add Layer Mask > Reveal All te doen krijg je bij elk plaatje een wit vierkant schermpje. Op elk layer-plaatje ga je nu met de Gradient Tool te werk. Zorg dat je van de ene naar de andere kant van het plaatje een gradient zet zodat je aan een bepaalde kant waar jij het wilt vervaging krijgt. Probeer even wat zodat je het door krijgt. Vragen hoor ik graag. Reageren
Muay Thai Geplaatst: 26 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Hartelijk bedankt voor je hulp! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.