Jump to content

Wat vind jij van de GTA SA scene?

Slimm

Wat vind jij van de GTA SA scene?  

14 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vind jij van de GTA SA scene?

• Heel cool
      6
    • cool
      6
    • niet zo leuk
      2
    • helemaal @%^&
      0

Recommended Posts

Damn :rolleyes:

Je hebt de "GTA Scene", de "Fifa Scene" , zeg maar, alles online wat over het spel gaat.

De GTA Scene is niet zo super op Nederlands gebied, althans, dat vind ik.

Er is op dit forum na vrijwel geen enkele goede Nederlandse talig GTA Forum/Site, en dat vind ik toch wel jammer.

Een beetje concurrentie zou leuk zijn :)

Delen op andere websites

Ik vind persoonlijk de scene van SA egt meesterlijk. Zit wel wat foutjes in maar je kan zien dat de mensen van Rock* veel werk erin hebbe gestoken.

Komt ook gewoon door de sfeer die het spel heeft. Want ik weet nog wel dat ik muh helemaal pimp voelde met mijn groene trui. En gewoon het rondrijde met mijn getunde low-rider door de bosse en dorpjes buite Los Santos met radio op SFUR YeaH :lol: , dat zijn gewoon dingen die je niet zow snel zouw vergeten (overigens zijn er ontiegelijk veel scene's maar dan val ik onder SPOILER :D)

Overigens had ik het spel al meteen de dag dat die uitkwam en toch ben ik nog steeds niet klaar met de missies... :ph34r:

Dit gewoon omdat je in het spel steeds weer nieuwe dingen ziet en denkt ey ff terug gaan om ff te kijken wat dat nouw is. :)

Bewerkt: door Aegis
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...