timdedarter Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2007 de savegame werkt niet van 100% weet iemand hier iets tegen ik heb de europese versie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeGe Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2007 Dat is niet zo moeilijk, Zorg dan ook dat je een savegame van een europese versie hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spark Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2007 Dat is niet zo moeilijk, Zorg dan ook dat je een savegame van een europese versie hebt. Ja, dat heeft ie toch? Of ben ik nou fout? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeGe Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2007 Dat is niet zo moeilijk, Zorg dan ook dat je een savegame van een europese versie hebt. Ja, dat heeft ie toch? Of ben ik nou fout? Volgensmij bedoelt hij de Europese versie van het spel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2007 Heb je een savegame uit de GTAGames Downloaddatabase gedownload? Zoniet, dan kun je eens proberen =>hier<= de GTA Vice City Stories 100% Savegame te downloaden. Werkt de savegame nog steeds niet of had je al een savegame uit de GTAGames Downloaddatabase gedownload? Dan zal de oorzaak wel ergens anders moeten liggen. Heb je de savegame wel in de goede map geplaatst? De savegame moet uiteindelijk terecht komen in de map 'Root/PSP/SAVEGAME' (de Root is de eerste map waarin je terecht komt als je je PSP met je PC verbindt). Staat alles in de correcte mappen, maar doet de savegame het nog steeds niet? Misschien heb je wel de naam van het savegame-bestand veranderd. In dat geval is het niet gek dat je savegame niet meer werkt; je mag ABSOLUUT nooit de naam van een savegame-bestand wijzigen, want dan herkent de PSP het bestand niet meer en werkt 'ie - uiteraard - niet meer. Mocht dit alles nog niet helpen, dan raad ik je maar gewoon aan op een andere website een 100%-savegame te downloaden, want kennelijk ondersteunt jouw PSP het bestand gewoon niet. Ikzelf heb ook nog wel een 100%-savegame liggen, helemaal zelf behaald, wie weet werkt die wel op jouw PSP - PM me, mocht je iets willen. Veel succes verder! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.