Jump to content

sa-mp2

Recommended Posts

Geplaatst:

hey

ik speel nu al weer een tijdje sa-mp2

maar ik wilde net een server connecten ik kom in vinewood en de hele tijd conection lost retrying to attampt heb ik in alle servers wat moet ik doen?

Geplaatst:
hey

ik speel nu al weer een tijdje sa-mp2

maar ik wilde net een server connecten ik kom in vinewood en de hele tijd conection lost retrying to attampt heb ik in alle servers wat moet ik doen?

Probeer je misschien een oudere/nieuwere server te connecten van dan de versie die jij hebt?

Of heb je er toevallig een hack in je map staan (zoals sobeit enzo..)

Check dit ff na (d3d9.dll mag NIET in je map staan!!!)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik weet al wat je probleem is, iedereen heeft er last van en ik dus ook, er is sinds kort een hack voor SA-mp 0.2.0 ontwikkeld waardoor alle servers het niet doen. Daarom krijg je 'Connection attempt failed. Retrying...' in de linkerbovenhoek. Ik kreeg net van Typhoon nog een PB dat er alweer een fix oid bestaat.

Ik lees net een post van Jarno dat je 0.2.1 al kan downloaden op http://www.sa-mp.com/download.cml

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:

ty t werkt

maar mijn vriend heeft ook net sa-mp2.1 gedownload. maar dan start ie multyplayer op en gaat het gewoon naar singelplayer? wat kan mijn vriend er aan doen?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...