Backsmash Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 omdat ge t zo lief vraagt ik vind hem erg mooi. het kleurgebruik is goed en de effecten zijn ook goed. ik vind dat de achtergrond wel beter is afgewerkt dan de render. de render staat vrij centraal misschien had het mooier geweest om hem in te blenden. de border is subtiel maar toch mooi, al om al een mooie sig. 7,5/10 Reageren
Tunix Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 (bewerkt) Ikke. Je render is een beetje pixelachtig, dat viel me gelijk al op. Probeer dan bv met de Magic Wand tool de ruimte rondom je render te selecteren, rechtermuisknop en dan 'feather' op 1 zetten. Dan druk je op delete. Dan worden de randjes wat vager. Rechts onder je render zie ik iets wat ik niet direct kan thuisbrengen. Is dat haar haar? Je achtergrond vind ik erg mooi, mooie effecten en naar de render toe word het wat donkerder. Ik zie ook een S (ik denk van Syfes ), die is er erg mooi in verwerkt. De kleuren van de render past goed bij je achtergrond. Rechts van je render zie ik iets vaags, misschien kan je dat beter zoals de rest doen. Border heb je goede kleur gedaan, past goed bij je sig. Ik vind deze sig toch nog steeds het beste van je. Kutgw! Bewerkt: 25 juni 2007 door Tunix Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.