DenkaanHenk Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Hey ik heb een vraagje over welke film ik het heb. Ik had een keer een film gezien ( een mafiafilm) dat allemaal mafia's aan tafel dingen aan het overleggen zijn. En iemand zei zo dat er een verrader bij hun zit. Dus dan pakt een gast een honkbalknuppel en slaat die verrader hellemaal dood terwijl die verrader zit. En er is niks meer van over. Hellemaal dood. Maar ik wou graag weten welke film dit is. Want ik had hem een keer gehuurd en ben de naam kwijt. Dus over welke film heb ik het? De naam van de film? Alvast bedankt want dan ga ik die film echt kopen. Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Good Fellas was deze het ik weet niet zeker. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 24 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Goodfellas is een goeie film ja. Die heb ik een keer gehuurd. Is al een paar jaar geleden ofzo dus weet ik het zelf ook niet zeker of die het is. Is er iemand die het zeker weet. Dan ga ik hem gelijk halen als het Goodfellas is. Die scene was zó vet! Reageren
Bassiej Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Goodfellas is een goeie film ja. Die heb ik een keer gehuurd. Is al een paar jaar geleden ofzo dus weet ik het zelf ook niet zeker of die het is. Is er iemand die het zeker weet. Dan ga ik hem gelijk halen als het Goodfellas is. Die scene was zó vet! Als je even wat clips van de film Goodfellas bekijkt op YouTube, dan moet je er zelf wel achter kunnen komen of dat de juiste film is. Klik. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 24 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Dat heb ik allang gedaan voordat ik het vroeg hierzo. Maar daar kan ik het niet vinden. Reageren
LBG Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 (bewerkt) Ik denk The Untouchables. Daarin zitten er allemaal leden van de mafia rond de tafel en dan slaat Al Capone er 1 dood op zijn achterhoofd met een honkbalknuppel, alleen volgens mij is het omdat hij zijn eigen zaakje had naast de mafia. EDIT: Ik heb de scene gevonden op youtube. http://youtube.com/watch?v=ahT9-jA40C8 Bewerkt: 24 juni 2007 door LBG Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 24 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Bedankt. En nog een vraagje. Is > dit < de film? Reageren
LBG Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Ja dat is hem, ik heb hem thuis ook. Echt een topfilm. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 24 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Oke bedankt LMG. Vraagjes zijn opgelost. Reageren
Advancegta Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Ik zoek ook een film die ik vorig jaar in de zomer op televisie heb gezien. Het gaat over een onder waterlopende weg een soort tunnel dus en dan rijdt een auto in die tunnel tegen een andere wagen aan met gas zon grote gaswagen en dan ontploft het en stort een groot gedeelte in. Aan beide kanten zodat niemand er nog uit kan die er op dat moment rijdt. Door heel de tunnel komt dan een vuurgolf en dat zorgt voor veel brandjes en een aantal mensen overleven dit al en proberen dan te ontsnappen daar en na een tijd komt de tunnel onder water te staan en een paar overleven het wel hoe heet deze film? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.