jamesb0nd Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 kun ej gang territoties krwijt raken want ik had een paar x van je hood word aangevallen ik heb iets anders te doen en toen keek ik en toen was de hood evengoed nog van mij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA 0wn3r Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 kun ej gang territoties krwijt raken want ik had een paar x van je hood word aangevallen ik heb iets anders te doen en toen keek ik en toen was de hood evengoed nog van mij Ja dat is mogelijk.. Als je niets doet terwijl je hood wordt aangevallen dan zal je de invloed niet behouden.. Dan wordt het een grijs gebied. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 en nu van mij een vraag over de gang terrotories, ik ben weer terug in ls en ik kan nu dus weer gebieden afpakken.... nu moet ik nog 2, maar die ene heb ik eigenlijk al afgepakt, maar het is nog steeds gewoon paars, en ballas loopt er ook nog gewoon en OGF ook, vette gangwars daar dus, maar ik probeer het nu alsnog een keer af te pakken maar dat lukt niet. ik schiet meer dan 4 ballas leden, maar tog kan ik geen gangwar krijgen.... ik zou graag hulp willen... :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 Het feit dat er 2 gangs lopen betekent dat de buurt gedeeltelijk van jou, en gedeeltelijk van anderen is. Zorg dat je 100% zeker weet dat JIJ ze neerschiet, en niet O'G's, want dan telt het niet mee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 1Het feit dat er 2 gangs lopen betekent dat de buurt gedeeltelijk van jou, en gedeeltelijk van anderen is. 2 Zorg dat je 100% zeker weet dat JIJ ze neerschiet, en niet O'G's, want dan telt het niet mee. 1: waarom is dat hele gebiedje dan gewoon nog paars? 2: ik neem geen og families mee omdat ze ontzettend slecht schieten en alleen maar in de weg staan.... dus ik weet zeker dat ik ze schiet ik wou toen een gangwar krijgen toen er geen ogf in de buurt was tog lukt het niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 Probeer het zo veel mogelijk, ik kan je verder ook niet helpen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 eej ik heb het weer geprobeerd en tis gelukt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jos Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 hoe kan je gebieden veroveren ik heb op internet gevonde dat je gebieden kan veroveren en als je ze goed onderhoud krijg je er MONEY voor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bcw Geplaatst: 4 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2005 Als je hood 'under attack' is, kan je ook gewoon ergens gaan saven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrSelected Geplaatst: 6 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2005 hoe kan je gebieden veroveren ik heb op internet gevonde dat je gebieden kan veroveren en als je ze goed onderhoud krijg je er MONEY voor Na een missie in LS wordt LS op je map in groene en paarse en gele gedeeltes verdeelt. Groen is van jou en de andere moet je veroveren. Dus gewoon nog missies doen, je komt er wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.