TheDeerHunter Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 jow.... Waar ik dus niet uitkom is. Ik wil graag een saved game downloaden maar als ik die file in de de map zet met de saved games dan gaat het tijdens het laden verkeerd. Kan iemand daar mee helpen? Alvast bedank;) Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 (bewerkt) Je hebt 2 versies van San Andreas: V1 V1.01 en V2.00 Het gaat om V1 en V2.00, je moet bij je ingame menu rechtsonder kijken: staat er niets dan heb je V1, staat er V2.00 dan heb je V2.00. Je moet dus als je een savegame download kijken welke versie die is. Aangezien de grote meerderheid van alle savegames van San Andreas V1 vermoed ik dat je V2 hebt. Je kan in de downloaddatabase van beide savegame een 100% savegame vinden. Edit hieronder: oké dan voeg ik mijn eigen 100% savegame van V2 wel even toe, vanmiddag ofzo. Ik load hem ook hier wel even up. Nogmaals Edit -Matthijs-: Er is nu wel een 100% savegame voor San Andreas V2.00 in de downloaddatabase (die van mij ). Bewerkt: 25 juni 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Je kan in de downloaddatabase van beide savegame een 100% savegame vinden. In de downloadbase vind je nog geen 100% savegame voor V2, wel voor V1. Ik heb echter wel begrepen dat er aan gewerkt word. In ieder geval, mocht hij op zoek zijn naar een 100% savegame voor V2, dan kan hij die hier vinden. Mocht hij op zoek zijn naar gewone savegames, dan kan hij in dit topic terecht voor V1 savegames en in dit topic voor V2 savegames. Reageren
TheDeerHunter Geplaatst: 25 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 hey, juist niet ik heb namelijk versie 1.0. Als je daarvoor nog een saved game hebt zou dat heel mooi zijn. Gr Thomas Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 Dit kon je vinden in de Download Database van het forum. Ik heb even gezocht en ik vond hier een 100% savegame voor de PC, versie 1.0. Reageren
TheDeerHunter Geplaatst: 25 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 hoi, Ik heb geprobeert deze 100% saved game erin te zetten maar toch wilt hij op een of andere manier niet voledig laden. Gr. TheDeerHunter Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 hoi,Ik heb geprobeert deze 100% saved game erin te zetten maar toch wilt hij op een of andere manier niet voledig laden. Gr. TheDeerHunter Als hij niet volledig laadt, dan heb je dus waarschijnlijk een verkeerde versie savegame gedownload. Daarom raad ik je aan deze eens te proberen. Overigens staat je versienummer ook gewoon in het hoofdmenu nogmaals, aan de hand daarvan kun je zien welke versie je nodig hebt. Heb je overigens ook nog gemod aan de 'main.scm' of iets dergelijks? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.