Jump to content

Rate het nummer boven je

Recommended Posts

Geplaatst:

@farid: ik zeg ook niet dat jij zegt dat ik gay ben :puh: maar jij zegt dat je de muziek gay vind.

wat is daar dan gay aan? je kan ook gewoon zeggen dat je het slecht vind, dat is veel acceptabeler dan gay.

soit. ontopic.

@hierboven, ik weet het, maar het is een van hun bekendste, en daarom..

en het jouwe, best wel leuk, en inderdaad eens iets anders. ^_^ 9/10

EMIN3M - Lose Yourself.

:cya:

• Reacties 2.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Honkbal95

115

• Fyre

115

• Scarface92

113

• TomHagen

89

Geplaatst: (bewerkt)
Mudvayne - Death Blooms

Om eerlijk te zijn vind ik het allemaal een beetje depressief klinken. Normaal houd ik best van een beetje rock maar dit gaat zelfs voor mij wat te ver, zeker niet mijn stijl dus. Ik geef het een 3.2/10, ik heb namelijk (geloof het of niet) nog erger meegemaakt.

Bob Dylan - Like A Rolling Stone

@ Hieronder: Hier heb ik dus absoluut een hekel aan. Geef een duidelijke verklaring of post niet. Als je hier bent om alleen je liedje te posten kan dat gewoon in het 'Wat luister je nu-topic'.

Bewerkt: door Jay;
Geplaatst:

BLEGH!

Hier weer eentje:

REM - Nightswimming

Dit liedje haalt om een rare reden mijn emoties omhoog

Geplaatst:

REM! Ik ken wel aardig wat van hun nummers, mn pa is er namelijk een grote fan van. Ik niet, maar ik kan ze wel waarderen. 7/10

Iron Maiden - Powerslave

Ik was gisteren bij hun optreden. Ze waren echt MACHTIG.

Geplaatst:

Niet echt heulemaal mijn smaak, maar toch een 6 /10

De glimlach van een kind, van Andre Hazen ft Gerard Joling.

Geplaatst:

Wel mooie stem die andre 8/10

Deze vrouw zingt gwn What Ive done - Linkin Park :

Origineel nummer :

Geplaatst:

Is opzich wel een leuk liedje: 9/10^_^

name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

JayZ ft Linkin Park - Encore :Y

Blijft goed nummer, ook al is het al 8 jaar oud ofzo. 9/10

Flo Rida ft. T-pain - Low

Bewerkt: door Gta-killer

Ah, aan dit nummer heb ik goeie herinneringen. Kijk het zit dus zo, dit nummer word altijd gedraait in Dieka. Voor de leken onder ons en niet weten wat Dieka is, Dieka is een van de grootste discotheeks van heul Nederland. Wij gingen daar voor 2 weken terug heen met een paar vrienden. Het was daar zoals gewoonlijk erg gezellig. Nou over dit nummer, die werkt dus gedraaid net toen ik met een heul knap meisje stond de dansen.

Goeie herinneringen dus.

Beat this!

Wat ben ik toch een oelewapper! Omdat ik dit mooie verhaal vertelde, ben ik helemaal vergeten een nieuw nummer te posten!

Bewerkt: door Daan007
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...