Robin B Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 (bewerkt) Yes R Ft Sjaak - Dubbel O . Amsterdam oost . Als jullie deze niet leuk vinden! Zijn jullie niet echt ...... Hij draait overal elke kind op mijn school vindt hem leuk ! Hierboven 0/10 . Dit belandde net in Hiphop scene . Kom jij hier weer aan Bewerkt: 21 augustus 2008 door Robin B
Fyre Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 (bewerkt) Wannabe-Gangstarap/Hip Hop. 0/10 Lamb of God - Ruin Amsterdam oost . Amsterdam oost. Trieste zone, wannabe MS-13'ertjes, bom erop, weg ermee. Als jullie deze niet leuk vinden! Zijn jullie niet echt ...... ...... Het met mij eens? Hierboven 0/10 . Dit belandde net in Hiphop scene . Kom jij hier weer aan Wat? Wat is er mis mee met het feit dat niet iedereen van HipHop/rap houdt? Ik vind het anders ook dikke fucking rommel, op een paar na. (Opgezwolle ftw.) Bewerkt: 21 augustus 2008 door Fyre
Ice Banana Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 (bewerkt) Lamb of God - Ruin Werkte niet, heb ik opgezocht en beluisterd.Rate; Episch gitaarspel, heb ik altijd al bewondering voor gehad. Vette riffs, uber solo. Kan eigelijk niet beter. Vind ik een van de beter LoG nummers. Heb altijd ze altijd al wat bewonderd, maar dit liedje maakte het compleet. Ik geef Ruin een vette 9/10 . Goed; nummertje die al héél erg lang door mijn hoofd spookt. Meat Loaf - I'd Lie For You (and that's the Truth) Meat Loaf . Wah, valt me alweer op. Bijna elke videoclip rijdt hij wel met een motor Bewerkt: 22 augustus 2008 door Ice Banana
Honkbal95 Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 goede tijd die 70/80/90 beste muziek komt uit die tijd 10/10 bryan adams-run to you
Fyre Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 (bewerkt) Hardrock. Jammer alleen dat dit een iets minder nummer is, maar toch enigzins aangenaam. 6.5/10 Metallica - The Day that never comes Echt. Metallica gaat terug naar hoe ze eerst waren. goede tijd die 70/80/90 beste muziek komt uit die tijd. Helemaal met je eens, naar mijn mening voornamelijk vanwege de enorme opkomst van Metal en Hard Rock. Bekende bands bestaan al niet meer, of worden oud. Over 20 jaar zijn ze er niet meer, dan zitten we opgepropt met Yes-r wannabe's die dan de fucking boel gaan bezitten. (Doen ze nu ook al in de Media) Ik heb weinig hoop voor de toekomst hier. Mja, gelukkig hebben we altijd Scandinavië nog. Dat zit nog volgepropt met Metal en Rockbands, hiphop is daar ver in de minderheid. Scandinavië ftw. Bewerkt: 22 augustus 2008 door Fyre
Honkbal95 Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 (bewerkt) die hoef ik niet te luistere ken hem uit me hoofd 10/10 Skip door naar 1 minuut daar begint eght Meatloaf-you took the words right out Bewerkt: 22 augustus 2008 door Honkbal95[NL]
Robin B Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 Je raadt het getal al . Appa Ft Sjaak - Ik heb schijt Ja ik ook . Deze kut politiek hier . En Wilders kan de pot op! Ik ben het met Appa eens . Gewoon een kogel door wilders kop schieten .
Ice Banana Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 Wow, ben even wakkergeschud door je liedje Robin. Rap ligt feitelijk niet zo hoog in het vaandel bij mij. Ik vindt het niet echt een super liedje ook. De beat staat slordig over de tekst daardoor verstond ik de helft bijna niet. Maar toch. Weet niet echt een nummer erop te plakken. Ik dacht aan een 6/10. Tijd voor wat anders dan? Corey Hart - Sunglasses At Night Nostalgische waarden...Love it
Honkbal95 Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 DE 70's 80's 90's raat het 10 van zelfde tijd hopelijk rate ice banane hem simple plan-don't you forget
Vegeta Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 K ben iemand die van beats houdt en dat heeft deze duidelijk niet ! 3/10 Legendarische nummer !!
Honkbal95 Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 8/10dis zkkrs wel een goed nummer ondanks ik niet van rap houd en dit is tenminste niet zon rapper die alleen over hoeren en sex enzo praat zit ook echt een boodschap in zijn meeste nummers Pennywise:fuck authority
Fyre Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 Ja ik ook . Deze kut politiek hier . En Wilders kan de pot op! Ik ben het met Appa eens . Gewoon een kogel door wilders kop schieten .
Fyre Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 (bewerkt) Ik vind die Wilders ook een lul, alhoewel hij wel lef heeft, hij is niet zo van 'Eeuwig doorlullen, maar niets doen'. Neemt natuurlijk niet weg dat hij een lul eerste klas is, en ik ben het oneens met zijn plannen. Mja, hij scoorde wel 2 jaar geleden 2e plaats op mijn school destijds tijdens de school verkiezingen... Waar is die tijd dat iedereen met gezond verstand voor D66 ging... Bewerkt: 22 augustus 2008 door Fyre
_KoE_Mzungu Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 (bewerkt) Pennywise:fuck authorityDreunt lekker binnen, 7,5/10En na al dat gekrakeel over politiek e.d. en het gekanker daarop wordt het tijd om wat balans te brengen tegen deze negativiteit: Black Eyes Peas - Where is the Love Bewerkt: 22 augustus 2008 door _KoE_Mzungu
Recommended Posts