Jump to content

Rate het nummer boven je

Recommended Posts

• Reacties 2.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Honkbal95

115

• Fyre

115

• Scarface92

113

• TomHagen

89

Geplaatst:

Top nummertje Die Hard. Had nog nooit eigelijk van Billy Ray gehoord. Maar is inderdaad niet mis. Country is ook een mooi genre, alleen maar zingen over de dinges des levens. Zoals het hoort :puh:. Het nummer zingt ook lekker mee... Could've Been Me geef ik met plezier een 8/10.

*Opent tracklijst, bladert wat door oude vinyls en glanzende CDs... even kijken. Daarzo! Die zocht ik...*

Zegt genoeg toch? :engel:

Geplaatst: (bewerkt)

sjaak en appa zijn toch gewoon van die domme wannebee negers enzo

>>> Door Flying Dutchman: Gelieve niet 2 keer achter elkaar hetzelfde nummer te posten, dit is een beetje zinloos<<<

Okie do

Bewerkt: door Honkbal95[NL]
Geplaatst:

Zullen we nu weer ontopic gaan? Ruzie het maar uit via de PB's..

k werd een paar keer wel kei kwaad door die liedje maar k vind m eigelijk wel geinig xD 7/10

Muziek bij deze AMV : Klikkerdeklik

GTA: IV Trailermuziek! :eten: Hij krijgt van mij een 8/10.

Ice Banana, als je een beetje van country en van Billy Ray Cyrus (overigens de vader van Miley Cyrus :eten:) houd, dan vind je deze ook een toppertje denk ik, overigens het nummer waarmee hij in Amerika beroemd is geworden.

Billy Ray Cyrus - Achy Breaky Heart

Srry hoor maar je bent echt gewoon een noob als je denk dat appa & sjaak wannabes zijn .

Maar kijk hoe oud ben je ?

0/10 hierboven .

Sjaak- 9 mm (Hardcore diss)

Fuck die hardcore noobs! Die geluistert wordt door racisten en nerdjes!

Sjaak ! Is fucking gangster geen wannabe !

Bewerkt: door Robin B

leuke clip zowiezo nummer komt uit de jaren 80 :) 7/10

Amy macdonald-this is the Life

Bewerkt: door Honkbal95[NL]

Ow, Honkbal was me net voor :$...

Twisted Sister -I want to Rock

Ik beukte ook altijd mijn hoofd tegen m'n kluisje. Soms ging die dan open ofzo. Vet goeie herrineringen aan :D.

Goed, Twisted Sister opzicht pwnt all, dat is duidelijk. Wat was dat een goeie tijd toen. Verder heb ik er niet veel meer aan toe te voegen. Staat al jaren op mijn tracklijst. I want to Rock geef ik met plezier ook een 9/10.

Whitesnake - Still of the night

Bewerkt: door Ice Banana
Geplaatst:
Ow, Honkbal was me net voor :$...
Twisted Sister -I want to Rock

Ik beukte ook altijd mijn hoofd tegen m'n kluisje. Soms ging die dan open ofzo. Vet goeie herrineringen aan :D.

Goed, Twisted Sister opzicht pwnt all, dat is duidelijk. Wat was dat een goeie tijd toen. Verder heb ik er niet veel meer aan toe te voegen. Staat al jaren op mijn tracklijst. I want to Rock geef ik met plezier ook een 9/10.

Nu kan dat niet meer :7 Op die kluisjes bij mij op school zit zon slot en als je je hoofd er tegen aan beuk (een keer gedaan voor de lol) zit er gelijk een heel gat in

sjaak en appa zijn toch gewoon van die domme wannebee negers enzo

>>> Door Flying Dutchman: Gelieve niet 2 keer achter elkaar hetzelfde nummer te posten, dit is een beetje zinloos<<<

Okie do

Ten eerste waar zie jij sjaak en appa ??? RATE GWN MIJN NUMMER !!

Ten tweede wat voor wannebe nigger ze doen helemaal niet nigger achtig anders hadden ze wel een gezakte broek ofzo :duh:

Negeer hierboven als je niet Honkbal95[NL] bent

ontopic : Whitesnake - Still of the night 3/10

GTA SA MUSICVIDEO

Bewerkt: door Vegeta
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...