Jump to content

Rate het nummer boven je

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

sjaak en appa zijn toch gewoon van die domme wannebee negers enzo

>>> Door Flying Dutchman: Gelieve niet 2 keer achter elkaar hetzelfde nummer te posten, dit is een beetje zinloos<<<

Okie do

Ten eerste waar zie jij sjaak en appa ??? RATE GWN MIJN NUMMER !!

Ten tweede wat voor wannebe nigger ze doen helemaal niet nigger achtig anders hadden ze wel een gezakte broek ofzo :duh:

Negeer deze post als je niet Honkbal95[NL] bent

en btw die ene post over sjaak en appa was op robin_b bedoelt

EDIT: ieder zijn eigen mening om on-topic te blijven

Hell march

Hellmarch

Bewerkt: door Honkbal95[NL]
  • Reacties 2.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Honkbal95

115

• Fyre

115

• Scarface92

113

• TomHagen

89

Geplaatst:

Kvind hem geen nummer waar ik naar

zou luisteren. 2/10

't Is Japans voor de duidelijkheid.

't Is Japans voor de duidelijkheid.

Vegeta , honkbal is gewoon een nerdje die 5 uur lang achter de computer zit . En niks weet over rappers & gangs .

Appa & sjaak zijn geen wannabes . Zij doen niks voor geld . En elke liedje wat je ziet van hun . Gaan over de bende waar ze in zitten en de criminaliteit .

Dus bitch!

Nouja laten we maar met deze conflict afronden . Anders heb ik weer een warn op mijn kop .

Bewerkt: door Robin B
Geplaatst:

Kuban gangster je liedje is echt 3 keer niks , een 2/10

Hier wil ik dat je de nummer rate die ik bij het zelfgemaakt filmpje heb gezet : Mijn filmpje

een comment zou aardig zijn ^_^

Geplaatst:
Kuban gangster je liedje is echt 3 keer niks , een 2/10

Hier wil ik dat je de nummer rate die ik bij het zelfgemaakt filmpje heb gezet : Mijn filmpje

een comment zou aardig zijn ^_^

Ik bind het wel een leuk deuntje. en het filmpje is daaintegen ook echt wel vet. 8/10

Nu de mijne:

Tiesto - A tear in the Open

Geplaatst:
Vegeta , honkbal is gewoon een nerdje die 5 uur lang achter de computer zit . En niks weet over rappers & gangs .

klopt helemaal niks van sukkeltje

Geplaatst:

Appa & sjaak zijn geen wannabes . Zij doen niks voor geld . En elke liedje wat je ziet van hun . Gaan over de bende waar ze in zitten en de criminaliteit .

Dus bitch!

Nouja laten we maar met deze conflict afronden . Anders heb ik weer een warn op mijn kop .

lol, eerst kom je met MS13 aanzetten en nu dit, je vindt dat soort dingen echt geweldig he :puh:

Ten eerste: Ze lopen stoer op hun videoclips met bijlen, honkballen en alles.

Ik geloof er geen f*ck[/font] van dat ze in een bende zitten en als je erin zou zitten, tja, stoer?

En dan criminaliteit, dat hoeven echt geen rappers te zijn joh...

Zeker doen ze dingen voor geld, wat dacht je van optredens, denk even na?

En d'rbij, voor te rappen heb je sowieso weinig nodig, een geripte beat van internet en een stem.

Net zoiets als 50 cent, de beste man denkt dat ie stoer is als ie wat zit te rappen in een clip, zittend in een auto met hoeren op de achterbank.

Oké, genoeg geluld, laten we weer ontopic gaan :)

Emery - So cold I could see my breath

Geplaatst:

Veel te saai om te luisteren. Als je echt wat goeie Keltische muziek wilt, zoek naar Eluveitie. :tu:

Maar oke, 2/10, Tiesto kan beter. (alhoewel zwaar overhyped. Beste DJ ooit, dikke BS als je het mij vraagt. :7 )

Waarom geef je een nummer dat jij bagger vind trouwens een 5/10? Baggere zooi moet een laag cijfer krijgen.

Iron Maiden - Fear of the Dark

Geplaatst:
Veel te saai om te luisteren. Als je echt wat goeie Keltische muziek wilt, zoek naar Eluveitie. :tu:

Maar oke, 2/10, Tiesto kan beter. (alhoewel zwaar overhyped. Beste DJ ooit, dikke BS als je het mij vraagt. :7 )

Waarom geef je een nummer dat jij bagger vind trouwens een 5/10? Baggere zooi moet een laag cijfer krijgen.

Iron Maiden - Fear of the Dark

8/10 iron maiden is wel oké :)

Bring me the horizon - Chelsea Smile

hier

even kijken hoe laag jullie gaan :7

zo de jantjes, whaha... is wel leuk, maar niet egt om er een hobby van te maken :puh:

5,5/10

dan kan je beter hier naar luisteren:

red hot chili peppers - fight like a brave

Bewerkt: door tjippie
Geplaatst:
zo de jantjes, whaha... is wel leuk, maar niet egt om er een hobby van te maken :puh:

5,5/10

dan kan je beter hier naar luisteren:

red hot chili peppers - fight like a brave

RHCP vind ik niet zo geweldig, 5/10

Metallica - Fade to black

Aaah, heerlijk nummer

Geplaatst:

Metallica kan beter! Maar toch nog steeds, Metallica, aardig nummer, ken hem ook wel. :) 7.5 - 10

Slayer - South of Heaven

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...