Honkbal95 Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 (bewerkt) sjaak en appa zijn toch gewoon van die domme wannebee negers enzo >>> Door Flying Dutchman: Gelieve niet 2 keer achter elkaar hetzelfde nummer te posten, dit is een beetje zinloos<<< Okie do Ten eerste waar zie jij sjaak en appa ??? RATE GWN MIJN NUMMER !! Ten tweede wat voor wannebe nigger ze doen helemaal niet nigger achtig anders hadden ze wel een gezakte broek ofzo Negeer deze post als je niet Honkbal95[NL] bent en btw die ene post over sjaak en appa was op robin_b bedoelt EDIT: ieder zijn eigen mening om on-topic te blijven Hell march Hellmarch Bewerkt: 29 augustus 2008 door Honkbal95[NL]
Nissan Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Kvind hem geen nummer waar ik naar zou luisteren. 2/10 't Is Japans voor de duidelijkheid. 't Is Japans voor de duidelijkheid.
Robin B Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 (bewerkt) Vegeta , honkbal is gewoon een nerdje die 5 uur lang achter de computer zit . En niks weet over rappers & gangs . Appa & sjaak zijn geen wannabes . Zij doen niks voor geld . En elke liedje wat je ziet van hun . Gaan over de bende waar ze in zitten en de criminaliteit . Dus bitch! Nouja laten we maar met deze conflict afronden . Anders heb ik weer een warn op mijn kop . Bewerkt: 30 augustus 2008 door Robin B
Vegeta Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Kuban gangster je liedje is echt 3 keer niks , een 2/10 Hier wil ik dat je de nummer rate die ik bij het zelfgemaakt filmpje heb gezet : Mijn filmpje een comment zou aardig zijn
NickyHendriks Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Kuban gangster je liedje is echt 3 keer niks , een 2/10Hier wil ik dat je de nummer rate die ik bij het zelfgemaakt filmpje heb gezet : Mijn filmpje een comment zou aardig zijn Ik bind het wel een leuk deuntje. en het filmpje is daaintegen ook echt wel vet. 8/10 Nu de mijne: Tiesto - A tear in the Open
Honkbal95 Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Vegeta , honkbal is gewoon een nerdje die 5 uur lang achter de computer zit . En niks weet over rappers & gangs . klopt helemaal niks van sukkeltje
QuaZ Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Vegeta , honkbal is gewoon een nerdje die 5 uur lang achter de computer zit . En niks weet over rappers & gangs . Appa & sjaak zijn geen wannabes . Zij doen niks voor geld . En elke liedje wat je ziet van hun . Gaan over de bende waar ze in zitten en de criminaliteit . Dus bitch! Nouja laten we maar met deze conflict afronden . Anders heb ik weer een warn op mijn kop . lol, eerst kom je met MS13 aanzetten en nu dit, je vindt dat soort dingen echt geweldig he Ten eerste: Ze lopen stoer op hun videoclips met bijlen, honkballen en alles. Ik geloof er geen f*ck[/font] van dat ze in een bende zitten en als je erin zou zitten, tja, stoer? En dan criminaliteit, dat hoeven echt geen rappers te zijn joh... Zeker doen ze dingen voor geld, wat dacht je van optredens, denk even na? En d'rbij, voor te rappen heb je sowieso weinig nodig, een geripte beat van internet en een stem. Net zoiets als 50 cent, de beste man denkt dat ie stoer is als ie wat zit te rappen in een clip, zittend in een auto met hoeren op de achterbank. Oké, genoeg geluld, laten we weer ontopic gaan Emery - So cold I could see my breath
NickyHendriks Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Emery - So cold I could see my breath begint bagger dus zal wel helemaal Bagger zijn: 5/10 A tear in the Open Omdat: Ik Tiesto mooie muziek vind en ik Keltisch wat je hoort ook de mooiste taal vind ter wereld
Fyre Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Veel te saai om te luisteren. Als je echt wat goeie Keltische muziek wilt, zoek naar Eluveitie. Maar oke, 2/10, Tiesto kan beter. (alhoewel zwaar overhyped. Beste DJ ooit, dikke BS als je het mij vraagt. ) Waarom geef je een nummer dat jij bagger vind trouwens een 5/10? Baggere zooi moet een laag cijfer krijgen. Iron Maiden - Fear of the Dark
QuaZ Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Veel te saai om te luisteren. Als je echt wat goeie Keltische muziek wilt, zoek naar Eluveitie. Maar oke, 2/10, Tiesto kan beter. (alhoewel zwaar overhyped. Beste DJ ooit, dikke BS als je het mij vraagt. ) Waarom geef je een nummer dat jij bagger vind trouwens een 5/10? Baggere zooi moet een laag cijfer krijgen. Iron Maiden - Fear of the Dark 8/10 iron maiden is wel oké Bring me the horizon - Chelsea Smile hier even kijken hoe laag jullie gaan
AXIO Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Jonas Brothers - Burning up aan de ene kant vind ik het best wel kut nummer maar vind het toch mooi
tjippie Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 (bewerkt) zo de jantjes, whaha... is wel leuk, maar niet egt om er een hobby van te maken 5,5/10 dan kan je beter hier naar luisteren: red hot chili peppers - fight like a brave Bewerkt: 30 augustus 2008 door tjippie
QuaZ Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 zo de jantjes, whaha... is wel leuk, maar niet egt om er een hobby van te maken 5,5/10 dan kan je beter hier naar luisteren: red hot chili peppers - fight like a brave RHCP vind ik niet zo geweldig, 5/10 Metallica - Fade to black Aaah, heerlijk nummer
Fyre Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Metallica kan beter! Maar toch nog steeds, Metallica, aardig nummer, ken hem ook wel. 7.5 - 10 Slayer - South of Heaven
Honkbal95 Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 mmm iron maiden is toch wel beter 6/10
Recommended Posts