Jump to content

Rate het nummer boven je

Recommended Posts

• Reacties 2.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Honkbal95

115

• Fyre

115

• Scarface92

113

• TomHagen

89

Geplaatst:

Ik vind Country niet altijd mooi maar dit vind ik opzich wel een goed nummer 7/10

Richard Durand - Sunhump 2006

Geplaatst: (bewerkt)

Faalt. :7

Sure, oke, het nummer vind ik niet goed, maar die clip, ongelofelijk. Bijna net zo erg als een die laatst langskwam, Little Girls heette het als het goed is.

1/10

Edit: Oh, ik zie dat iemand anders gepost heeft. Oke.

Aardig goed nummer tbh. 7/10

Slipknot - Before i Forget

Nou ben ik niet de grootste fan van Slipknot maar, echt, dit. _O_

Bewerkt: door Fyre
Geplaatst: (bewerkt)

Ik hou niet zo van Rock-metal maar ik herken het van Guitar Hero, daarom 6.5/10

Tijd om weer wat :dans: electro :dans: te leren kennen

Zongamin - Bongo Song

Bewerkt: door Think
Geplaatst:

Genomineerd voor een van de hardst falende nummers ooit in dit topic gepost. 0/10

En als je het matig vind, waarom geef je het in godsnaam een 5/10? Ik snap de logica helemaal niet, je bent vrij om een nummer een keilage rating te geven. Als ik iets slecht vind (zoals nu) dan geef ik het gewoon wat het verdient, en niet zomaar 'om aardig te blijven voor de ander' een 5/10.

Black Stone Cherry - Blind Man

Geplaatst:
Genomineerd voor een van de hardst falende nummers ooit in dit topic gepost. 0/10

En als je het matig vind, waarom geef je het in godsnaam een 5/10? Ik snap de logica helemaal niet, je bent vrij om een nummer een keilage rating te geven. Als ik iets slecht vind (zoals nu) dan geef ik het gewoon wat het verdient, en niet zomaar 'om aardig te blijven voor de ander' een 5/10.

Wat praat jij shigos , k zeg toch matig k zeg niet onvoldoende kijk jou nummer is helemaal poep. K speel gta vanwege de gangster stijl drm luister ik ook naar zulke liedjes jullie spele zulke spellen maar luister hardcore rock/metal/punk liedjes :duh:

Geplaatst:

Wat is het weer gezellig. :7

Nou, ik zal Fyre's nummer dan maar raten.

Ik vind het te verteren, maar goed is het zeker niet.

Een 5.5/10.

Alkaline Trio - Mercy Me

Geplaatst:

Wat praat jij shigos , k zeg toch matig k zeg niet onvoldoende kijk jou nummer is helemaal poep. K speel gta vanwege de gangster stijl drm luister ik ook naar zulke liedjes jullie spele zulke spellen maar luister hardcore rock/metal/punk liedjes :duh:

Lul niet zo dom.

Ontopic, vrolijk nummer, 7/10.

Geplaatst:
kijk jou nummer is helemaal poep.

Oke, jouw mening, goed, np.

K speel gta vanwege de gangster stijl drm luister ik ook naar zulke liedjes jullie spele zulke spellen maar luister hardcore rock/metal/punk liedjes :duh:

Ik snap je niet. Wat wil je precies duidelijk maken?

Geplaatst:

dat hij een wannebee gangster is :duh:

bagger muziek ze kunnen alleen schelden

depeche mode-Just can't enough en voor de megolen die zeggen dat het gays zijn klopt niet

Geplaatst:

dat hij een wannebee gangster is :duh:

bagger muziek ze kunnen alleen schelden

depeche mode-Just can't enough en voor de megolen die zeggen dat het gays zijn klopt niet

HaHa Niet mijn soort muziek maar wel een leuke beat 6/10 : Linkin Park No More Sorrow : http://www.youtube.com/watch?v=s1686KGOVlQ

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...