Jowx Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Oké, misschien was dit wel eventjes nodig. Willen jullie in het vervolg iets beter raten, onder andere door je mening bijvoorbeeld te beargumenteren. Dit hoeft niet speciaal een heel verhaal te zijn, maar een klein regeltje met de reden waarom je zo over het liedje denkt is niet misplaatst lijkt me. Dit begint steeds meer op een spamtopic te lijken, wat me niet de bedoeling lijkt. Geef tenminste een kleine uitleg wanneer je rate, zo niet dan zit er een slotje aan te komen. Und jetz ontopic bitte! ^^
BaasB Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 (bewerkt) Helemaal mee eens Jowx! Die rates van nu slaan echt werkelijk nergens meer op. Een 0/10 geef je pas bij het afschuwelijkste nummer wat je ooit gehoord hebt, niet bij liedjes die je misschien wat minder kan waarderen. Die van Jozz: Wel funky. Leuk deuntje, maar wel een beetje eentonig. 7,8/10 En ik zal even het liedje van die arme Jon-asses posten, want zijn liedje wordt nu gewoon over het hoofd gezien... Bewerkt: 20 september 2008 door BaasB
PiekeTheCat Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Niet echt mijn stijl. 5/10 >>> Door Jowx: Check je PB's aub.. <<< AC/DC-Back In Black Hell yeah! Link voor als ie het niet doet...
Tjerk Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 (bewerkt) Het is wel een leuk deuntje, maar ik hou niet zo van dat geschreeuw. Maar ik kan me voorstellen dat iemand het heel leuk zou kunnen vinden. Ik geef het een 6/10 voor de Solo Chamillionaire-Ridin Dirty Edit: Not available? Nou ja, hier is de Link: Kluk Bewerkt: 20 september 2008 door tjerk
NickyHendriks Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Het is wel een leuk deuntje, maar ik hou niet zo van dat geschreeuw. Maar ik kan me voorstellen dat iemand het heel leuk zou kunnen vinden. Ik geef het een 6/10 voor de Solo Chamillionaire-Ridin Dirty Edit: Not available? Nou ja, hier is de Link: Kluk Zo'n oud liedje maar toch wel leuk. Ik heb dit liedje helaas teveel ghoort in de manier van White en Nerdy en daardoor vind ik dit liedje gewoon niet leuk meer. 3/10. Partysquad - Ben je Down TMF Awards 2006
Honkbal95 Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 niet echt iets voor mij vind rap overegens niet echt leuk behalve eminem en tupac 4/10 Bon Jovi - Livin on prayer
Silverbyte Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Ik vind het nummer redelijk, de melodie is goed te verteren, alleen om de een of andere manier heb ik iets tegen Bon Jovi. Maar goed, een 7/10 lijkt me hier wel op zijn plaats. The Pigeon Detectives - I'm Not Sorry
Honkbal95 Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 6/10 het is niet echt iets van waarvan je zegt wow dit is cool maar gewoon tja gewoon rock Inner circle-bad boys.
Silverbyte Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Hehe, ik blijft het een grappig nummer vinden. Ik vind het niet geweldig ofzo, maar het klinkt beter dan wat je tegenwoordig vaak hoort. Een 7/10. The Kaiser Chiefs - Never Miss a Beat
AXIO Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Hehe, ik blijft het een grappig nummer vinden. Ik vind het niet geweldig ofzo, maarhet klinkt beter dan wat je tegenwoordig vaak hoort. Een 7/10. The Kaiser Chiefs - Never Miss a Beat Je filmpje doet het niet?
Silverbyte Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Hehe, ik blijft het een grappig nummer vinden. Ik vind het niet geweldig ofzo, maarhet klinkt beter dan wat je tegenwoordig vaak hoort. Een 7/10. The Kaiser Chiefs - Never Miss a Beat Je filmpje doet het niet? Vreemd, aangezien hij het bij mij wel doet. Maar goed, de link: Klik
Honkbal95 Geplaatst: 22 september 2008 Rapport Geplaatst: 22 september 2008 (bewerkt) opzich wele en leuk nummer klipje is ook wel leuk.8/10 kaiser chiefs-ruby Bewerkt: 22 september 2008 door Honkbal95[NL]
1974 Geplaatst: 22 september 2008 Rapport Geplaatst: 22 september 2008 opzich wele en leuk nummer klipje is ook wel leuk.8/10 kaiser chiefs-ruby Klinkt vrolijk 6/10.
Fyre Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 opzich wele en leuk nummer klipje is ook wel leuk.8/10 kaiser chiefs-ruby Klinkt vrolijk 6/10. Geweldige riffs, daarom ook een van mn favoriete nummers van hun. Dead Head - Total Eclipse (Neerlands trots )
Recommended Posts