TomHagen Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 UB40 Super relaxte muziek, ik het persoonlijke niet hun beste liedje, maar toch nog een 7. Hier een leuk filmpje. Ik vind het in ieder geval hilarisch:
Twinskyh Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 (bewerkt) Een 5/10 Het is niet echt mijn stijl, en ik heb er dus niet echt wat mee. Hieronder mijn nummer. Een 'gouwe ouwe' uit 1975, van de band Supertramp. Het stukje na 2 minuut 25 is (vind ik tenminste) prachtig, luister dat eerst voor hem te beoordelen. Hier Bewerkt: 5 oktober 2008 door KaleViool
FireFighter Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Ben er niet gek op 6.8 Guus Meeuwis&Vagant: Het is een nacht. Doet het niet?: Url: http://nl.youtube.com/watch?v=Ra4-9pN6yXs Groeten, Thegtaman
Addicted2 Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 het is dat ik die Guss Meeuwis haat, want met die muziek is niet zo veel mis. Ik geef het een 6.5/10 Junkie XL-More (Junk o rock remix)
tjoef Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 Hmmmm... een moeilijke 7/10!! The Devil Wears Prada - Still Fly
Jowx Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 Oké, misschien was dit wel eventjes nodig. Willen jullie in het vervolg iets beter raten, onder andere door je mening bijvoorbeeld te beargumenteren. Dit hoeft niet speciaal een heel verhaal te zijn, maar een klein regeltje met de reden waarom je zo over het liedje denkt is niet misplaatst lijkt me. Dit begint steeds meer op een spamtopic te lijken, wat me niet de bedoeling lijkt. Geef tenminste een kleine uitleg wanneer je rate, zo niet dan zit er een slotje aan te komen.Und jetzt ontopic bitte! ^^ Een rate zonder redelijke beargumentatie wordt in het vervolg zonder pardon verwijderd, naast de verwijdering volgt er ook een nog nader te bepalen straf. (Denk hierbij aan bijvoorbeeld een warn of een knal voor je kop..) Dit is de laatste waarschuwing die ik hier plaats, de eerstvolgende die zich niet aan bovenstaande 'regels' houdt zal de gevolgen moeten inzien. Alvast bedankt. ^^ U kunt verder gaan met het raten van het nummer van tjoef, die hier boven staat.
NickyHendriks Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 (bewerkt) Und jetz ontopic bitte! ^^ Je hebt het fout... Het is niet 'jetz' maar 'jetzt'. Wilde ik ff kwijt... >>> Door Jowx: Oooeehhh.. Jij hebt lef.. Maar ook gelijk, dus verbeterd.. ^^ <<< ^^^Ik wist het door veel Rammstein luisteren en goed opletten bij Duits^^ Maarja nu weer ontopic: Ik vind dit liedje weer minder, Ik hou persoonlijk meer van de tanzmetal en niet ditsoort Metal/rock. Dus ik luister liever naar een hele berg Rammstein CD's dan dit liedje 100 keer Nu de mijne: Ik weet het. Het is live, maar ik hou nou eenmaal van Rammstein Live... Nouja het liedje heet Stripped @Hieronder: Wil je een liedje van Rammstein zonder ruige stem? Hier is ie: Seemann Bewerkt: 9 oktober 2008 door zamg0d1
PowerPats Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 (bewerkt) Sorry maar ik vind dit muziek niks. dat harde gebrul van die man alsof die keelonsteking heeft. nee dat hoef voor mij niet. 3/10 Dit is een rocknummer van eind jaren 70. Boston met More than a Feeling. Ikzelf vind vooral de gitaartune vet. Bewerkt: 9 oktober 2008 door powerpats
Fyre Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 (bewerkt) Sorry maar ik vind dit muziek niks. dat harde gebrul van die man alsof die keelonsteking heeft. nee dat hoef voor mij niet. 3/10Dit is een rocknummer van eind jaren 70. Boston met More than a Feeling. Ikzelf vind vooral de gitaartune vet. 4/10, niet echt mijn ding. Keelontsteking? Nee, Rammstein kan echt gewoon zingen. Deze lui hier.... Bring me the Horizon - Comedown Persoonlijk vind ik het wel een vet nummer, maar het is gewoon te repetief. En dat is zonde. Het is kolereherrie, maar wel goede kolereherrie imo. Bewerkt: 9 oktober 2008 door Fyre
lexus123 Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 (bewerkt) JAAH! Dit vind IK dus poep he! 3/10 >>> Door Jowx: Check je PB's svp.. <<< Hier is de mijne: Coldplay - Viva La Vida Bewerkt: 9 oktober 2008 door Jowx
Fiegel5 Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 JAAH! Dit vind IK dus poep he! 3/10Hier is de mijne: Coldplay - Viva La Vida Tja, het numme van 3fm . 7/10
Bierbuikje Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 Und jetz ontopic bitte! ^^ Je hebt het fout... Het is niet 'jetz' maar 'jetzt'. Wilde ik ff kwijt... >>> Door Jowx: Oooeehhh.. Jij hebt lef.. Maar ook gelijk, dus verbeterd.. ^^ <<< ^^^Ik wist het door veel Rammstein luisteren en goed opletten bij Duits^^ Beter opletten bij Duits Jowx. @Hierboven, geweldig nummer! Coldplay. Geweldig! (Dit nummer dan!) 10/10
Sandra Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 Ik heb nooit echt van die muziek gehouden met computer gemaakte achtergrond muziek/beats. Geef mij de akoestisch gemaakte muziek maar! Ik vind overigens wel dat deze zanger een mooie stem heeft. Daarom geef ik dit nummer een 7.5 Nightwish - Wishmaster:
Vegeta Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 Leuke film niet zo leuke nummer integendeel tot de nummer erboven 3/10'
Platypus Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 (bewerkt) Leuk nummer, leuk ritme, en het past goed in Scarface. Maar het is niet echt mijn genre 8,5/10 Rockstar zou dit liedje beter in GTA: Vice City gestoken hebben. Green Day - Basket Case Link: http://www.youtube.com/watch?v=XKOwGffqlbM Bewerkt: 10 oktober 2008 door Platypus
Recommended Posts