Issie3222 Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 maar jammer genoeg praat ie duits... Vind je het heel gek? Het is een duitse band. Ik vind niks gek, Ik vind het alleen JAMMERRR... Ik vind alleen het ritme leuk aan het lied..
Fiegel5 Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 Ik zie geen nieuw nummer, dus niks om te raten... Loopt je feestje even niet lekker? Gooi er dit door heen en je feest zal weer gaan leven! (De kabouterdans helpt ook) http://www.youtube.com/watch?v=Dk8NQB_T1ws
Issie3222 Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 (bewerkt) Ik heb in de vorige pagina een rate op zamg0d1's video gepost + nummer gepost... Dus zou ik graag willen dat je eerst die van mij rate en dan pas jou nummer post, natuurlijk ben je niet verplicht hoor.. EDIT: Laat maar, Er mag op Fiegel5's video gerated worden... Bewerkt: 17 oktober 2008 door Issie3222
tjoef Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 Ik zie geen nieuw nummer, dus niks om te raten...Loopt je feestje even niet lekker? Gooi er dit door heen en je feest zal weer gaan leven! (De kabouterdans helpt ook) http://www.youtube.com/watch?v=Dk8NQB_T1ws Hmm, nummer en link werken niet >.< Het spijt me voor mijn oppervlakkigheid, maar als ik zo de rest van de nummers zie die jij hebt gepost, zal dit lied me niet echt bevallen Maar ik geef (nog) geen score, maar als je me de titel geeft, zal ik eens luisteren Mijn nummer(van mijn favoriete Aziaat ) : Jerry C - Canon Rock 2 (check zijn vingers :o)
David22 Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 Ubervet! 9/10 Kavinsky - Testarossa autodrive (Sebastian remix)
GreyFox-Smurf Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 (bewerkt) klinkt best lollig en mooi maar toch een 7/10 Linkin Park Live @ Rock Am Ring 2007 - http://www.youtube.com/watch?v=wENGrKlw9_k Bewerkt: 17 oktober 2008 door GreyFox-Smurf
NickyHendriks Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 (bewerkt) Veel te rustig, Het is weer tijd voor Zamg0d's Keuzes: Deze keer gaan we over op Tiesto, REM en Rammstein. Er komen 3 liedjes. Eentje van Tiesto, eentje van REM en eentje van Rammstein. Post welk liedje je doet! Rammstein - Stripped live aus Völkerball Tiesto - UR LINK: http://nl.youtube.com/watch?v=PIypE1w7IEE REM - Drive Bewerkt: 17 oktober 2008 door zamg0d1
Jay; Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Ik heb voor REM gekozen omdat ik de anderen niks vond en toch al wat liedjes ken van hun, waaronder deze. Vroeger luisterde ik vaak naar REM en waren de liedjes altijd wat vrolijker.. tegenwoordig vind ik ze depressief klinken en als ik een zelfmoordpoging in gedachte had zou naar dit liedje luisteren toch echt de druppel zijn. Er zit een leuk ritme in maar behoort zeker niet tot mijn favorieten. 5.7/10. David Bowie - Rebel Rebel
Scarface92 Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Opzich wel een leuk nummer maar niet echt mijn smaak. Ik geef het een 6/10, meer kan ik er ook niet over zeggen. Armin van Buuren ft Sharon den Adel - In and Out of Love
Jowx Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 REGELS Rate het nummer van de persoon boven je. Laat iedereen in zijn of haar waarde! Geef argumenten voor je rating. Volg de aanwijzingen van crewleden strikt op. De overige forumregels zijn hier ook van toepassing. >>> Door Jowx: Het niet opvolgen van deze regels resulteert in een warn van 20%! <<<
Fyre Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 (bewerkt) Neup, vind ik echt slecht. 3/10 >>> Door Jowx: Problemen met lezen? +20% <<< The Hives - You dress up for Armageddon Zo lekker. Bewerkt: 22 oktober 2008 door Jowx
Neville Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 (bewerkt) Ik vind de muziek wel lekker maar de melodie (zang) vind ik echt niks, ik vind het een beetje klinken alsof een groep dronken mensen het zingt, maar de guitar en drums vind ik wel lekker klinken. Ik geef het een... mwa een 7/10. Ook vind ik dat die ene vent die dat peaceteken doet met z'n vingers nogal erg Adolf met zijn hitlerkapseltje... Nu mag de gene onder mij het volgende nummer raten: Walk of Life van Dire Straits: Bewerkt: 23 oktober 2008 door Neville
Platypus Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 Je filmpje doet het niet. Hier is mijn: Green Day - Castaway
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 (bewerkt) Ik vind het eerlijk gezegt een bagger liedje. Het begin is bagger, dan gaat het nog wel, en dan bij 2:20 wordt het weer bagger t/m 3:30...dan gaat het ook nog wel, maar persoonlijk vind ik dit niet echt leuk... een 3 Thomas Gold ft. Diaz ft. Young Rebels - Don't You Want Me Bewerkt: 23 oktober 2008 door Sonny-The-Pilot
Neville Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 Je filmpje doet het niet. Hier is mijn: Green Day - Castaway Dan zoek je zelf effe op YT naar dat nummer aight? (Dus rate alsnog het nummer effe aub, of de gene onder mij...)
Recommended Posts