Jump to content

Rate het nummer boven je

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ey Sonny ik hoor geen geluid bij het liedje. En ja het me boxen staan aan. @ Jowx: Hoe kan ik Raten zonder iets om te raten? Ik heb geen geluid, dus kan ik niks raten.

Zamg0d's Choices:

Nu komen we met 2 liedjes. Rammstein - Ohne Dich en Rammstein - Seemann

Ohne Dich

Seeman

EDIT: Ik kom er net achter dat geen enkel liedje geluid geeft op YT. En ik weet ook niet hoe het komt.

Bewerkt: door zamg0d1
  • Reacties 2.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Honkbal95

115

• Fyre

115

• Scarface92

113

• TomHagen

89

Seemann vond ik echt hartstikke slecht, transistie van zang naar instrument was echt baggerslecht. 4/10

Ohne Dich was best aardig, maar ik heb liever hardere nummers van Rammstein. 6.5/10

Overigens zal het aan jou liggen dat er geen geluid is op YT, maar alsjeblieft, ga dan ook NIET hier posten als je toch geen geluid over YT krijgt, dat slaat namelijk gewoon helemaal nergens op en voegt al helemaal niks toe.

Stormtroopers of Death - Speak English or die

Bewerkt: door Fyre
Geplaatst:

Lekker nummer begin was een gaare solo konde meschien wel wat meer gitaren in?

8/10

Yves La Rock-Rise Up

Geplaatst:
Liefst alle 3 raten.

Ik rate de eerste gewoon.

Helemaal niet mijn muziekgenre, ik heb er dan ook geen minuut van genoten. Op het begin had ik best hoge verwachtingen maar naarmate het liedje vorderde werd het saai en eentonig. 3.5/10, sorry.

The Rolling Stones - Sympathy For The Devil

Geplaatst:

>>> Door Jowx: Lees a.u.b. de eerste post voor een update van de regels, bij voorbaat dank. <<<

U kunt verder met het nummer van Sonny-The-Pilot. :)

Geplaatst:

leuke beat, is ook zo'n klassiek deuntje eigenlijk, de meeste mensen kennen dat wel :Y 9/10

Brokencyde - schizophrenia

freaky nummer _O_

Geplaatst:
leuke beat, is ook zo'n klassiek deuntje eigenlijk, de meeste mensen kennen dat wel :Y 9/10

Brokencyde - schizophrenia

freaky nummer _O_

Dat men hier nog geld mee verdient vandaag de dag...

Schandalige vertoning :duh:

0,2/10

Mooi gemaakt, alleen niet mijn stijl :puh:

8/10

Knappe meid ook. ^_^

Bewerkt: door bjorn13

Wel aardig, maar dat zang/zachte trance sjizzle is echt gewoon lame aan het worden. Ik heb het wel genoeg gezien eigenlijk. 4/10

Kalmah - The Groan of the Wind

Doe's effe snel lol om de albumcover (wtf is die gast :7). Maar goed, nummer is echt ongelofelijk goed. :tu:

Bewerkt: door Fyre
Geplaatst:

Ja, zeker een goed nummer! Na een tijdje werd het een beetje eentonig, vond ik. Maar ik begin dit genre meer en meer goed te vinden! Toch goed voor een 7.5 op 10

Mijn current favoriet nummer:

Luister zeker naar de solo op het einde!!

Geplaatst:

Heerlijk relaxed nummer, weer zo'n band die ik wel ken maar gewoonweg 'vergeet' om naar te luisteren.

Eric!

Clapton!

Geplaatst:

Geweldig nummer, Puma. Ik ben niet zo weg van Eric Clapton maar dit is natuurlijk een klassieker die iedereen moet kennen. Eigenlijk niet zo veel op aan te merken, ik zou niet kunnen snappen als je niet van dit liedje zou kunnen houden. Een 9.2/10.

The Police - So Lonely

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...