Sonny-The-Pilot Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 Zo op z'n is een liedje als dit wel leuk om even te horen. Af en toe wel hoog gezongen, maar op een één of andere manier klonk het niet vals, wat dan meestal wel het geval is. Verder vond ik de muziek op de achtergrond wel goed gespeelt. Een 7. Osama Bin Laden Speaks: Its all jibbersih to me Origineel liedje heet El Mudo - Chacarron Macarron
Honkbal95 Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 Dit is echt zon internet hit best wel leuk nummer is toch ook van badman on drugs? 7/10 Evanescence-Bring me to life
Nstyle08Z Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 Niet echt mijn ding. 4/10 >>> Door Jowx: Geen argumenten? Prima, check je PB's.. <<< Dit behoort tot mij, mooie muziek, mooie vrouwen. En neem je tijd ervoor! The Veronicas - Untouched
Honkbal95 Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 vind het niet echt iets is ook niet mijn smaak en die wijven waren niet lekker 6/10 Muppets-Mananana
$NeoSyp$ Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 Tja, op zich wel een grappig nummer maar dan ook enkel voor een keer. Het is de hele tijd hetzelfde, eerst is het nog wel lachen maar daarna wordt het simpelweg irritant.. 4/10 Hot Chocolate - It Started with a Kiss Simpelweg een prachtig nummer, heb er geen andere woorden voor. VCS spelers zullen hem zeker herkennen.
XiPE Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 (bewerkt) Het is een leuk nummer om eens 1 keer te beluisteren, maar dat is het dan ook. Niet iets om op mijn iPod te zetten en elke dag te gaan beluisteren. Een 6,5/10 Bewerkt: 3 november 2008 door XiPE
Nstyle08Z Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Het is een leuk nummer om eens 1 keer te beluisteren, maar dat is het dan ook.Niet iets om op mijn iPod te zetten en elke dag te gaan beluisteren. Een 6,5/10 Je moet eens het topic 'YouTube Filmpjes Op Het Forum' lezen want je hebt alles juist gedaan behalve 1 ding: Je hebt HEEL de URL van dat filmpjes tussen Youtube en /Youtube gezet, je moest alleen maar al die letter en cijfers na '=' zetten tussen Youtube en /Youtube. Terwijl ik Quote op dit bericht zag ik tussen 'Youtube' en '/Youtube de URL ik heb die video bekeken en eerlijk gezegd vond ik dat het 6/10 was omdat (Nu vergeet ik de argumenten niet, hé Jowx?! >>> Door Jowx: Geeft koekje..<<<) het er nogal oud uitzag en ik ben het type dat van de muziek van de 21ste eeuw houd! Pussycat Dolls - When I Grow Up
Honkbal95 Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 totaal niet mijn stijl kvind ze een beetje op barbiepoppen lijken kijk Madonna of gwen stefani ok maar dit echt niet 1/10 Gwen Stefani-Hollaback girl
Nstyle08Z Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 totaal niet mijn stijl kvind ze een beetje op barbiepoppen lijken kijk Madonna of gwen stefani ok maar dit echt niet 1/10 Gwen Stefani-Hollaback girl De video werkt niet maar ik heb het op youtube opgezocht en ik vond het vroeger wel mooi maar nu niet echt meer, ik luister nu naar andere soort muziek. Dus 4/10 Coldplay - Viva La Vida
AXIO Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 (bewerkt) Omdat het op nummer 1 heeft gestaan 6/10 ben zelf echt geen fan van coldplay Dio ft. Voicst - Het is je boy voor als filmpje het niet doet: Bewerkt: 8 november 2008 door AXIO
lexus123 Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 Omdat het op nummer 1 heeft gestaan 6/10 ben zelf echt geen fan van coldplayDio ft. Voicst - Het is je boy voor als filmpje het niet doet: 8/10. Want ik vind het een goeie beat hebben. En het is wel een goede rap. Hier is die van mij: DragonForce - Through the Fire and Flames name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">
Honkbal95 Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 dis al veelste oud paar uit me klas luisteren het de hele tijd omdat het voorkomt in guitar hero 3 0/10
Nissan Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 Vet nummer! Goede zang en goede sound. Ik geef een 8! name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">En anders
Honkbal95 Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 lekker nummer goede deun 8/10 Linkin park-Breaking the habit
AXIO Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 Linkinpark gewoon weer lekker nummer 9/10 The Opposites - Sjonnie & Anita
Recommended Posts