Jump to content

Rate het nummer boven je

Recommended Posts

Geplaatst:

Zo op z'n is een liedje als dit wel leuk om even te horen. Af en toe wel hoog gezongen, maar op een één of andere manier klonk het niet vals, wat dan meestal wel het geval is. Verder vond ik de muziek op de achtergrond wel goed gespeelt. Een 7.

Osama Bin Laden Speaks: Its all jibbersih to me

Origineel liedje heet El Mudo - Chacarron Macarron

• Reacties 2.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Honkbal95

115

• Fyre

115

• Scarface92

113

• TomHagen

89

Geplaatst:

Dit is echt zon internet hit best wel leuk nummer is toch ook van badman on drugs?

7/10

Evanescence-Bring me to life

Geplaatst:

Niet echt mijn ding. 4/10

>>> Door Jowx: Geen argumenten? Prima, check je PB's.. <<<

Dit behoort tot mij, mooie muziek, mooie vrouwen. En neem je tijd ervoor!

The Veronicas - Untouched

Geplaatst:

vind het niet echt iets is ook niet mijn smaak en die wijven waren niet lekker :D

6/10

Muppets-Mananana

Geplaatst:

Tja, op zich wel een grappig nummer maar dan ook enkel voor een keer. Het is de hele tijd hetzelfde, eerst is het nog wel lachen maar daarna wordt het simpelweg irritant..

4/10

Hot Chocolate - It Started with a Kiss

Simpelweg een prachtig nummer, heb er geen andere woorden voor. VCS spelers zullen hem zeker herkennen. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Het is een leuk nummer om eens 1 keer te beluisteren, maar dat is het dan ook.

Niet iets om op mijn iPod te zetten en elke dag te gaan beluisteren.

Een 6,5/10

Bewerkt: door XiPE
Geplaatst:
Het is een leuk nummer om eens 1 keer te beluisteren, maar dat is het dan ook.

Niet iets om op mijn iPod te zetten en elke dag te gaan beluisteren.

Een 6,5/10

Je moet eens het topic 'YouTube Filmpjes Op Het Forum' lezen want je hebt alles juist gedaan behalve 1 ding: Je hebt HEEL de URL van dat filmpjes tussen Youtube en /Youtube gezet, je moest alleen maar al die letter en cijfers na '=' zetten tussen Youtube en /Youtube. :)

Terwijl ik Quote op dit bericht zag ik tussen 'Youtube' en '/Youtube de URL ik heb die video bekeken en eerlijk gezegd vond ik dat het 6/10 was omdat (Nu vergeet ik de argumenten niet, hé Jowx?! >>> Door Jowx: Geeft koekje..<<<) het er nogal oud uitzag en ik ben het type dat van de muziek van de 21ste eeuw houd!

Pussycat Dolls - When I Grow Up

Geplaatst:

totaal niet mijn stijl kvind ze een beetje op barbiepoppen lijken kijk Madonna of gwen stefani ok maar dit echt niet

1/10

Gwen Stefani-Hollaback girl

Geplaatst:

totaal niet mijn stijl kvind ze een beetje op barbiepoppen lijken kijk Madonna of gwen stefani ok maar dit echt niet

1/10

Gwen Stefani-Hollaback girl

De video werkt niet maar ik heb het op youtube opgezocht en ik vond het vroeger wel mooi maar nu niet echt meer, ik luister nu naar andere soort muziek. Dus 4/10

Coldplay - Viva La Vida

Geplaatst: (bewerkt)

Omdat het op nummer 1 heeft gestaan 6/10 ben zelf echt geen fan van coldplay

Dio ft. Voicst - Het is je boy

voor als filmpje het niet doet:

Bewerkt: door AXIO
Geplaatst:
Omdat het op nummer 1 heeft gestaan 6/10 ben zelf echt geen fan van coldplay

Dio ft. Voicst - Het is je boy

voor als filmpje het niet doet:

8/10. Want ik vind het een goeie beat hebben. En het is wel een goede rap.

Hier is die van mij: DragonForce - Through the Fire and Flames

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">
Geplaatst:

dis al veelste oud paar uit me klas luisteren het de hele tijd omdat het voorkomt in guitar hero 3 0/10

Geplaatst:

Vet nummer! Goede zang en goede sound.

Ik geef een 8!

type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">

En anders

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...