Jump to content

Rate het nummer boven je

Recommended Posts

Geplaatst:

hardcore nooo :duh: 1/10 ik heb liever hardstyle dat is tenminste niet steeds het zelfde deuntje en doet minder zeer aan je oren.

System of a down-BYOB

• Reacties 2.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Honkbal95

115

• Fyre

115

• Scarface92

113

• TomHagen

89

Geplaatst: (bewerkt)

Ja dikke 0/10 want ken het liedje niet en kan het niet luisteren....

Liedje die veel betekenis voor mij heeft vanwege een gebeurtenis wat zich kort geleden heeft afgespeeld en nog steeds speelt : kleine uitleg. Leerde een meisje kennen had bij der geslapen (ging allemaal wel erg snel) maar ja zei zegt tegen mij *hou van jou* maar dat kan helemaal niet ...ik zeg hou van jou en dan is het niet goed en vind ze dat ik het niet had moeten zeggen ,waardoor ze me nu ontwijkt heel weinig met me praat. En als ik erover begin krijg te horen wil er niet over hebben. ik snap nu niet meer wat ze wil :? heb het idee dat ze wegloopt voor der gevoelens voor mij heb verder ook niks verkeert gedaan zover ik weet die avond en nacht was PERFECT. maar ze is *oudere* gasten gewend terwijl ze zelf 19 is en ja dan kom ik eraan zelfde leeftijd. denk dat ze der misschien van is geschrokken... dus het liedje dat erbij hoort en gerate moet worden.

PS: Kan de persoon hieronder raten voor wat HIJ er van vind. en voor de Situatie die ik vlug heb uitgelegd ;) Ook Past de tekst van het liedje heel erg goed bij de Situatie. Let dus goed op de tekst en vergelijk het met mijn verhaal hoop dat alles goedkomt :cry:

Bewerkt: door Sa_bulldog
Geplaatst:

Ik ben nooit echt van de Nederlandse muziek geweest, en dit nummer is daar geen uitzondering op.

Alhoewel Jeroen een toffe kerel is. :tu:

Een 5/10 lijkt me meer dan voldoende.

The All American Rejects - Dirty Little Secret

Geplaatst:
Ik ben nooit echt van de Nederlandse muziek geweest, en dit nummer is daar geen uitzondering op.

Alhoewel Jeroen een toffe kerel is. :tu:

Een 5/10 lijkt me meer dan voldoende.

The All American Rejects - Dirty Little Secret

niet echt een geweldig nummer 7/10

"Weird Al" Yankovic - White & Nerdy

http://nl.youtube.com/watch?v=-xEzGIuY7kw

:cya::tu: :tu:

Geplaatst:

Echt geweldig! :schater: hahaha geweldig :tu: ! Ik ken Weird Al Yankovic wel, die gozer maakt alleen maar parodien op nummers. Maar het blijft rap muziek en dat vind ik wel wat minder... 8/10.

Hier is die van mij:

Runaway (Trance)

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">

Niet geweldig. 6½/10, meer ook niet. Dit komt omdat ik niet echt van die rockmuziek houd, maar meer van Dance, Trance en Techno. Toch zit er wel een lekker melodietje in, dus verdient het zeker wel een voldoende :)

Queens of the Stone Age - No One Knows (UNKLE remix)

Bewerkt: door David22
Geplaatst:

Bij deze even de aankondiging dat ik vanaf morgen met terugwerkende kracht warns ga weggeven voor elke post die geen argumenten bij een rate bevatten. De regels staan in de hoofdpost en zijn vrij duidelijk, dus even bewerken of de gevolgen er van in gaan zien..

Dank u, u kunt verder met het nummer van de heer boven mij.. ^^

Geplaatst:

6/10. :puh: Het nummer is opzich wel goed, alleen ik mis een goede melodie. De bas en drums vind ik daarintegen wel weer erg goed. ^_^

Ferry Corsten - Beautiful

Relaxerend liedje, maar ik hou liever van wat meer.

6/10

Verder luisteren dan 8 seconden, alhoewel ik toch weet dat je het "geen muziek" zal vinden omdat je electro niet kent :puh:

Bewerkt: door Think
Geplaatst:

4/10

Waardeloze muziek door elkaar heen gemixt. Hmmm, geef mij maar gewoon Housse of Hardstyle

I'm Sorry - The Partysquad vs RMXCRW ft. Gio

Geplaatst:
4/10

Waardeloze muziek door elkaar heen gemixt. Hmmm, geef mij maar gewoon Housse of Hardstyle

I'm Sorry - The Partysquad vs RMXCRW ft. Gio

video bestaat niet :puh:

my empty bottle _O_ _O_

video bestaat niet :puh:

my empty bottle _O_ _O_

Daarom geeft hij ook de naam van de artiest en het nummer, zodat je het kan opzoeken als de video niet werkt. ;)

Ontopic:

Sorry, maar dat boenke boenke muziek.. :kots:

Dit vind ik geen muziek meer, dit is gewoon wat computerwerk want op instrumenten kan je dit niet spelen (denk ik :puh: )

Geef mij maar scheurende gitaren ^_^

4/10

Guns N' Roses - Sweet Child O' Mine

Bewerkt: door Platypus

Wow, en ik dacht dat alleen DJ's drugs gebruikten :puh:

Bekend liedje, maar niet echt mijn stijl

7/10

Bewerkt: door Think
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...