Jump to content

Rate het nummer boven je

Recommended Posts

• Reacties 2.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Honkbal95

115

• Fyre

115

• Scarface92

113

• TomHagen

89

Geplaatst:

Prachtig :7 Staat bovenaan mijn Best Music Ever Playlist op YouTube :) Dat refrein, dat is gewoon geweldig! Ik heb er geen andere woorden voor, behalve dat ik hem perfect vind! 10/10!

Tiësto presents Alone in the Dark Inferno: Edward Carnby

Geplaatst: (bewerkt)
Snoop Dogg - My Medicine

Je video doet het niet meer, maar speciaal voor jou heb ik het opgezocht. Ik vond het afgrijselijk en ik denk dat Snoop Dogg het maar bij z'n eigen muziek moet houden. Ik heb er geen moment van kunnen genieten. Sorry, ik kan niet meer dan een 2.1/10 geven.

David Bowie - Rebel Rebel

Bewerkt: door Jay;

Mooi liedje. Gitaren spreken me erg aan maar het zingen weer minder! 7/10

Na aanleiding dat ik het heb uitgemaakt. Met een meisje. Thja.. Heb er gemengde gevoels bij. Vond vanacht haar pasfoto en die had ik liever niet willen zien. omdat ik er toch stiekem wel een beetje mis.

We hebben nu ook goed ruzie en ik haat haar aan de andere kant ook voor de onvolwassen dingen die ze doet.

maartoch.....

Bewerkt: door Sa_bulldog
Geplaatst:

Ik sowieso al niet van nederlandse muziek en van muziek vind ik moet je gelukkig worden, je zelf (op de gepaste momenten :puh:) laten gaan en dansen. Niet treurig zijn :7

5/10

Het begint pas op 5sec

5/10 niet echt mijn stijl.

Bewerkt: door MrKooKie
Geplaatst:

"This video has been removed due to terms of use violation. "

Je zou het niet verwachten bij een Bon Jovi filmpje, maar het is dus toch het geval. :7

Novastar - Because

De nieuwste single van deze Nederlandse band. Tegenwoordig ook regelmatig te horen op

TV en radio. :)

Een mooi nummer dat wel ,Maar zou der niet echt vaak naar willen luisteren. 6,5/10

Waar ik daarin tegen wel vaak naar luister om mijn agressie kwijt te kunnen in muziek!!

Klik

Bewerkt: door Sa_bulldog
Geplaatst:

*Ik klik erop* BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM AAAAAAAAAAAAAAAAAAA, Zet af, Zet af, Nu meteen!!!!! 0/10.

Linkin Park - Valentine's Day

Luister het hele liedje af.

Geplaatst:

REGELS

• Rate het nummer van de persoon boven je.
  • Laat iedereen in zijn of haar waarde!
  • Geef argumenten voor je rating.
  • Volg de aanwijzingen van crewleden strikt op.
  • De overige forumregels zijn hier ook van toepassing.
  • Maximaal één nummer per post!

Blijkbaar is het nodig om de regeltjes hier weer eens in het zonlicht te zetten.. Het ging even goed, maar daarna ging het weer bergafwaarts. Een beetje jammer, want het kan dus wel. Rate ajb gewoon met argumenten, scheelt mij een hoop werk, warns en gezeur.. En met argumenten bedoel ik niet 'dit is vet' of dit is mijn style', het gaat er om WAAROM je dat vind. Bij meerdere overtredingen worden je posts verwijderd en je warn-percentage geboost met 20%. Merci, u kunt verder met het nummer van GTAGijsso. ^^

Geplaatst:

Hmm, dit is opzich wel een lekker nummer om naar te luisteren. Alleen als je hem te vaak luisterd word hij niet echt meer boeiend. Alhoewel de achtergrond er niet verkeerd uitziet. :bier: Ik geef het een 7/10. 0_0

Lean Back - Fat Joe

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...