X-Qyeh Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Geplaatst: 3 december 2008 Leuk nummer, klinkt alleen een beetje te eentonig. 6/10.
David22 Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Geplaatst: 3 december 2008 Prachtig Staat bovenaan mijn Best Music Ever Playlist op YouTube Dat refrein, dat is gewoon geweldig! Ik heb er geen andere woorden voor, behalve dat ik hem perfect vind! 10/10! Tiësto presents Alone in the Dark Inferno: Edward Carnby
Gijsso Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Geplaatst: 3 december 2008 Dik een vet nummer 9/10 Snoop Dogg - My Medicine
Jay; Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Geplaatst: 3 december 2008 (bewerkt) Snoop Dogg - My Medicine Je video doet het niet meer, maar speciaal voor jou heb ik het opgezocht. Ik vond het afgrijselijk en ik denk dat Snoop Dogg het maar bij z'n eigen muziek moet houden. Ik heb er geen moment van kunnen genieten. Sorry, ik kan niet meer dan een 2.1/10 geven. David Bowie - Rebel Rebel Bewerkt: 3 december 2008 door Jay;
Sa_bulldog Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 (bewerkt) Mooi liedje. Gitaren spreken me erg aan maar het zingen weer minder! 7/10 Na aanleiding dat ik het heb uitgemaakt. Met een meisje. Thja.. Heb er gemengde gevoels bij. Vond vanacht haar pasfoto en die had ik liever niet willen zien. omdat ik er toch stiekem wel een beetje mis. We hebben nu ook goed ruzie en ik haat haar aan de andere kant ook voor de onvolwassen dingen die ze doet. maartoch..... Bewerkt: 5 december 2008 door Sa_bulldog
Think Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Ik sowieso al niet van nederlandse muziek en van muziek vind ik moet je gelukkig worden, je zelf (op de gepaste momenten ) laten gaan en dansen. Niet treurig zijn 5/10 Het begint pas op 5sec
MrKooKie Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 (bewerkt) 5/10 niet echt mijn stijl. Bewerkt: 8 december 2008 door MrKooKie
GTAgangsta Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 (bewerkt) saai nummer, 5/10 http://nl.youtube.com/watch?v=3CaD6L1bKgU Bon Jovi - You give love a bad name Bewerkt: 8 december 2008 door GTAgangsta
Silverbyte Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Geplaatst: 10 december 2008 "This video has been removed due to terms of use violation. " Je zou het niet verwachten bij een Bon Jovi filmpje, maar het is dus toch het geval. Novastar - Because De nieuwste single van deze Nederlandse band. Tegenwoordig ook regelmatig te horen op TV en radio.
Sa_bulldog Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Geplaatst: 10 december 2008 (bewerkt) Een mooi nummer dat wel ,Maar zou der niet echt vaak naar willen luisteren. 6,5/10 Waar ik daarin tegen wel vaak naar luister om mijn agressie kwijt te kunnen in muziek!! Klik Bewerkt: 10 december 2008 door Sa_bulldog
Forumrunner Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Geplaatst: 10 december 2008 *Ik klik erop* BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM AAAAAAAAAAAAAAAAAAA, Zet af, Zet af, Nu meteen!!!!! 0/10. Linkin Park - Valentine's Day Luister het hele liedje af.
Gijsso Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Geplaatst: 10 december 2008 Ken het nummer goed. Vind het wel vet. 8/10 Survivor - Eye of the Tiger http://nl.youtube.com/watch?v=T6CUhK8AlXI
Jowx Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 REGELS Rate het nummer van de persoon boven je. Laat iedereen in zijn of haar waarde! Geef argumenten voor je rating. Volg de aanwijzingen van crewleden strikt op. De overige forumregels zijn hier ook van toepassing. Maximaal één nummer per post! Blijkbaar is het nodig om de regeltjes hier weer eens in het zonlicht te zetten.. Het ging even goed, maar daarna ging het weer bergafwaarts. Een beetje jammer, want het kan dus wel. Rate ajb gewoon met argumenten, scheelt mij een hoop werk, warns en gezeur.. En met argumenten bedoel ik niet 'dit is vet' of dit is mijn style', het gaat er om WAAROM je dat vind. Bij meerdere overtredingen worden je posts verwijderd en je warn-percentage geboost met 20%. Merci, u kunt verder met het nummer van GTAGijsso. ^^
Fiegel5 Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Jezus, lang niet meer gehoord zeg. Tja, leuk om onder een actie sene te zetten ofzo. Maar niet om zo tientalle keren te luisteren. Echt een klassieker . 7/10 Zo goed Jowx? ? Guru Josh Project - Infinity http://www.youtube.com/watch?v=68lyjGNXLlU
Scarface92 Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Hmm, dit is opzich wel een lekker nummer om naar te luisteren. Alleen als je hem te vaak luisterd word hij niet echt meer boeiend. Alhoewel de achtergrond er niet verkeerd uitziet. Ik geef het een 7/10. Lean Back - Fat Joe
Recommended Posts