d0m1n4t0r Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Wel mijn genre maar nummer is gewoon een flop 4/10 Ne-Yo - Because Of You
Metal-Bullets Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 (bewerkt) ik vind dit geen geweldig nummer, omdat hij geen geweldige stem heeft. 4/10 http://www.youtube.com/watch?v=WoT1oRnSK88 Helemaal afkijken Right now is killing time!!!!! (ik heb mijn bericht veranderd, omdat ik de regels overtrad) Bewerkt: 4 augustus 2009 door Motley.Crue
TomHagen Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Ik vond BfmV ooit wel een leuke band, maar dat zal de leeftijd zijn geweest. Eigenlijk is het afgrijselijke muziek. Dit liedje vind ik nou ook nog niet echt een toppertje van hun. De zang is wat flauw, en niet echt spectaculair. Een 5je. En Motly.Crue, wel iets beter raten, want anders is het topic over 2 dagen weer dicht. Summer in the City - The Lovin' Spoonful
GwnHugo Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Ik persoonlijk vind het wel een vet nummer. Vooral het refrein is goed. Maar in de verse vind ik het wat minder. een 8/10
De Stofzuiger Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Relaxed nummer, alleen de zang is niet zo geweldig. Maar toch een 8/10. En luister hem alstublieft helemaal.
Michael_Jackson Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Echt relaxend. Nog nooit van gehoord maar ik vind die song wel goed hoor. Ik zou het toch wel een 8/10 kunnen geven hoor.
Forumrunner Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 (bewerkt) Eerst klinkt het als zo'n liedje waarvan je barstende hoofdpijn krijgt na een tijdje. Daarna vind ik hem wel relaxt klinken. Maar als die vrouw begint te zingen wordt hij toch wat flauw. En daarna krijg je een rustgevend gevoel. Een 8. Bullet for my Valentine - Just Another Star En ik dacht gisteren Jay James te hebben gezien, maar het bleek gewoon iemand anders te zijn . Bewerkt: 5 augustus 2009 door Forumrunner
Silverbyte Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 Het klinkt eerlijk gezegd afgrijselijk, en kan voor zowel je stembanden als je trommelvlies nooit gezond zijn. Het is me te veel gekrijs en gejank om het een volwaardig 'liedje' te noemen. Misschien leuk voor de liefhebber, maar ik heb er niks mee. Een 4/10. The Sheer - Understand
Forumrunner Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 (bewerkt) 'Insluiten op verzoek uitgeschakeld' EDIT : Ik heb hem op Youtube opgezocht, en ik vind het liedje net iets te flauw en te zoetsappig. Ik vind dat de zanger net ietsje op de verkeerde toon zingt. 6/10 Dit is niet echt een serieus liedje. En als je het vorige filmpje van me al niks vond, haat je dit. Bewerkt: 5 augustus 2009 door Forumrunner
Rinaldootje Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 Vind hem maar niks aan. 3/10
GwnHugo Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 (bewerkt) Niet echt goed. Ze zijn vooral een beetje aan het raggen op hun gitaar. 5/10 wel ''until the end'' luisteren Bewerkt: 5 augustus 2009 door Hugotje112
Metal-Bullets Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 Ik vind het geen geweldig lied, ik ben niet zo fan van de Spaanse gitaar 4/10 (hoe krijg ik een filmpje in mijn post ?, als ik de youtube code invoer krijg ik een wit vierkantje)
FerryN Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 Ik vind het geen geweldig lied, ik ben niet zo fan van de Spaanse gitaar 4/10 (hoe krijg ik een filmpje in mijn post ?, als ik de youtube code invoer krijg ik een wit vierkantje) Dat gedeelte dat achter de = teken staat, die moet je erin zetten. dus zonder spaties: [ youtube]EApnhO2OIrw[/ youtube] En dan krijg je dit: En dan zal ik die van je gelijk raten, maar het is niet mijn stijl, iets te veel gebrul op bepaalde momenten.(4/10).
Scarface92 Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 Hmm, grappige clip maar de artiest is voor mij onbekend en het nummer spreekt me niet aan, 5/10. Keri Hilson ft Kanye West & Ne-Yo - Knock You Down
Rinaldootje Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 Afschuwelijk 3/10 Ik heb echt niks met dat soort muziek.
Recommended Posts