Jump to content

Rate het nummer boven je

Recommended Posts

Geplaatst:

Neh, vind de achtergrond wel vet, maar het liedje slaat daadwerkelijk nergens op :7

Toch nog een 6je voor de achtergrond.

• Reacties 2.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Honkbal95

115

• Fyre

115

• Scarface92

113

• TomHagen

89

Geplaatst:

Niet echt muziek om naar te luisteren, maar meer achtergrondmuziek. Want het is een beetje teveel van het zelfde. En ik zat ondertussen even verder te kijken naar andere sites, en toen had ik opeens iets van. O, ik heb nog muziek aan staan. Maar het is wel een relaxt nummer. 7/10.

Geplaatst:

Nice nummer FR, achtergrond muziek is perfect. Alleen dat geschreeuw ben ik niet zo erg kapot van. Maar hij kan wel goed zingen. 7/10!!

Geplaatst:

Jumpstyle en alle aanverwante muziekstijlen heb ik altijd verschrikkelijk gevonden. Hoewel dit nummer

nog redelijk te verteren is, blijf ik het zenuwachtige muziek vinden. Het leuk in elkaar gezette clipje kan daar weinig aan veranderen. Een 5/10.

Snow Patrol - Chasing Cars

Geplaatst:

Wel leuk, maar niet echt bijzonder goed, ook een beetje een zeik nummer. 7/10.

Geplaatst:

10/10 Jimi Hendrix pwnt! Hij is gewoon de allerbeste gitarist die er heeft geleefd. Daarnaast heeft hij ook een coole stem.

dave mattews - Grave Digger

Pas op 1:45 begint de muziek, dus kan je meteen daar naartoe.

Geplaatst:

Het nummer is speciaal op zijn eigen manier, maar niet genoeg om een hoog cijfer te kunnen scoren. Een 7.5.

Linkin' Park - New Divide.

Geplaatst:

Miami Vice is nog steeds een van mijn favo series. Old skool, maar blijft vet. Ik vind het jammer dat ze in de Remake niet dezelfde style gevolgd hebben van het orgineel :N. 6.3

Black Eyed Peas - I Gotta Feelin

Geplaatst:
Miami Vice is nog steeds een van mijn favo series. Old skool, maar blijft vet. Ik vind het jammer dat ze in de Remake niet dezelfde style gevolgd hebben van het orgineel :N. 6.3

Black Eyed Peas - I Gotta Feelin

Niet Black EYed Peas :N

4/10

Geplaatst: (bewerkt)

lekker nrtje 75/100

Cobrastyle - Teddybears

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"> Bewerkt: door commando
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...