FerryN Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Neh, vind de achtergrond wel vet, maar het liedje slaat daadwerkelijk nergens op Toch nog een 6je voor de achtergrond.
Forumrunner Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Niet echt muziek om naar te luisteren, maar meer achtergrondmuziek. Want het is een beetje teveel van het zelfde. En ik zat ondertussen even verder te kijken naar andere sites, en toen had ik opeens iets van. O, ik heb nog muziek aan staan. Maar het is wel een relaxt nummer. 7/10.
NickOwnage Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Nice nummer FR, achtergrond muziek is perfect. Alleen dat geschreeuw ben ik niet zo erg kapot van. Maar hij kan wel goed zingen. 7/10!!
Silverbyte Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Jumpstyle en alle aanverwante muziekstijlen heb ik altijd verschrikkelijk gevonden. Hoewel dit nummer nog redelijk te verteren is, blijf ik het zenuwachtige muziek vinden. Het leuk in elkaar gezette clipje kan daar weinig aan veranderen. Een 5/10. Snow Patrol - Chasing Cars
De Stofzuiger Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Wel leuk, maar niet echt bijzonder goed, ook een beetje een zeik nummer. 7/10.
GwnHugo Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 10/10 Jimi Hendrix pwnt! Hij is gewoon de allerbeste gitarist die er heeft geleefd. Daarnaast heeft hij ook een coole stem. dave mattews - Grave Digger Pas op 1:45 begint de muziek, dus kan je meteen daar naartoe.
BV_1993 Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Vind ik niet echt goed 5/10 Danny Elfman - The Little Things
Nissan Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Het nummer is speciaal op zijn eigen manier, maar niet genoeg om een hoog cijfer te kunnen scoren. Een 7.5. Linkin' Park - New Divide.
Phoenyxar Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Moet ik niet zien ken ik uit me kop 10/10 Remake van de Miami Vice Theme
Nissan Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Miami Vice is nog steeds een van mijn favo series. Old skool, maar blijft vet. Ik vind het jammer dat ze in de Remake niet dezelfde style gevolgd hebben van het orgineel . 6.3 Black Eyed Peas - I Gotta Feelin
Think Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Miami Vice is nog steeds een van mijn favo series. Old skool, maar blijft vet. Ik vind het jammer dat ze in de Remake niet dezelfde style gevolgd hebben van het orgineel . 6.3Black Eyed Peas - I Gotta Feelin Niet Black EYed Peas 4/10
TaartJJ~! Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Meh, alleen maar bas Moet ik wel zeggen dat hij goed speelt 8/10
commando Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 (bewerkt) lekker nrtje 75/100 Cobrastyle - Teddybears name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505"></embed></object>&hl=nl&fs=1"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"> Bewerkt: 9 augustus 2009 door commando
Recommended Posts