Jump to content

Rate het nummer boven je

Recommended Posts

• Reacties 2.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Honkbal95

115

• Fyre

115

• Scarface92

113

• TomHagen

89

Geplaatst:

Ik vind het deuntje van de verse heel erg irritant. Voor de rest is het gewoon een beetje metal. Schreeuwen en harde gitaar. Ik weet niet wat sommige mensen daar zo goed aan vinden.

:schater:

Geplaatst: (bewerkt)

Echt een nummer voor adhd mensen 4/10

weer een remix van mij

Bewerkt: door onbekendeIV

wel lekker ^_^ 72/100

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"> Bewerkt: door commando
Geplaatst:

Fuck yeah, Dubstep 8)

Blijft errug nette muziek, vet deuntje alles.

9/10 :Y

Iemand met een dikke subwoofer, zal deze naast het horen, hem ook voelen :Y

Vind ik toch wel 1 van de beste nummers van metallica 10/10

Metallica-Nothing Else Matters :-(

Bewerkt: door Honkbal95[NL]
Geplaatst:

Enige nummer van Metallica dat in mijn ogen een voldoende verdient, dus ook simpelweg 't beste van Metallica.

een 8/10 is op zijn plaats!

Ik ga het van een andere kant benaderen, eentje die de een juist geweldig vind, en een ander weer helemaal niks. Ik ben iemand van die eerste groep, ik ben namelijk weer niet van de gothic zooi, hiphop, rap, hard rock ofzo, ik vind een rustig nummer op zijn tijd ook geweldig, vandaag hier Gary Jules - Mad World

Geplaatst:

wel lekkere stukjes, maar niet het beste nr 72/100

Moby - Porcelain

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...