Jump to content

Rate het nummer boven je


Koen729

Recommended Posts

  • Reacties 2.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Honkbal95

    115

  • Fyre

    115

  • Scarface92

    113

  • TomHagen

    89

Ik vind het niet heel mooi, ik vind het een beetje heul rustig. Ik vind rustig wel mooi, maar niet met Electric Guitars :N 5/10

En dan nu ik, ik post een cover van

van Iron Maiden. Zelf vind ik hem wel wat hebben :Y

En JA (!!!) dit is gespeeld door hem, hij zet de bass en de drums aan op de PC, anders kun je het niet met het liedje vergelijken....

Bewerkt: door Zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

Die is echt goed, perfect! Als ik dat kon, had ik er echt iets mee gedaan. En niet thuis covers op youtube zetten. een 9/10, omdat ik niet echt een fan ben van Iron Maiden.

Bewerkt: door Forumrunner
Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zijn er zoveel fans van BFMV hier? Ik vind het echt ongeveer de slechtste metal band die er is. Waarom? Die zanger kan alleen maar schreeuwen, de rest van de band kan niet spelen en ze zijn niet bepaald creatief qua nummers schrijven. En dan zijn er zoveel fans. Rare wereld :7 4/10

Link to comment
Delen op andere websites

Bullet for my Valentine is gewoon heerlijke muziek, en hij kan ook wel wat anders dan schreeuwen. Luister maar eens naar 'All These Things' en 'Hearts burst into Fire'.

ontopic : Nah, iets te langzaam. En het duurt ook iets te lang. Ik heb hem ook niet helemaal afgeluisterd, maar het is ook gewoon niet mijn muziek. Ik vind harder mooi, dus daarom geef ik het een zesje.

Link to comment
Delen op andere websites

Het begin is echt stom. :7 De stem van de zanger is wat raar, alsof hij moet poepen, de gitaar produceert veel te hoge tonen, en er zit weinig goede muziek in. Op 1:47 begint wel een vet stukje, die kerel moet vaker gewoon zijn mond houden.

Een 5.

Dit liedje is vet. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Te popachtig, en het is ook heel rustig een 5/10

@GwnHugo: zoveel fans zijn er ook niet, ik vind de songteksten goed en de zang is niet verkeerd ^_^

Bewerkt: door Metal-Bullets
Link to comment
Delen op andere websites

Waarom moet die muziek persé zo druk en onbeheerst zijn? :? Als ik hoofdpijn wil kan ik ook wel gewoon met een hamer op mijn hoofd gaan slaan. Maargoed, een 0/10 geven vind ik kinderachtig, want er zit wel wat muzikaals in. Het wordt een 3,5/10.

Prachtig. :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel je eigen taal he, jongen.

Niet mijn genre maar zeker niet slecht. 7/10

Het nederlands moet toch meer vertegenwoordigt worden tussen al dat engels.

EDIT: verkeerd liedje

Bewerkt: door Think
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...