Jump to content

Rate het nummer boven je

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Mwah..hiphop weer.. 5/10

Een klassieker!

Edit: Sorry voor mijn dubbepost, ging wat mis met het reageren.

Bewerkt: door Disturbed
  • Reacties 2.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Honkbal95

115

• Fyre

115

• Scarface92

113

• TomHagen

89

Mwah..hiphop weer.. 5/10

Een klassieker!

God Damn Hippies !

0.0 sorry dit vind ik echt tjappie muziek >.< Sorry als je het niet met me eens bent maar ze lijken vet veel op hippies.

Ook een klassieker.

Bewerkt: door T-Designz
Geplaatst:

Hmm jullie zijn wel op de Radio 2 Top 2000-toer he. Child in Time, Stairway to Heaven, Bohemian Rhapsody.. nu moet ik zeker Hotel California gaan posten. Maar dat doe ik niet. Ik kies mijn all-time idool meneer Zimmerman.

Wanneer ik een levenslange gevangenisstraf opgelegd krijg en ik mag één plaat meenemen mijn celletje in, kies ik Bob's Bringing It All Back Home.

Oja Acda en de Munnik hou ik niet zo van, maar ik hoor ze liever dan andere Nederlandstalige artiesten als Jannes en Marco Borsato. Een zesje.

Geplaatst:
Hmm jullie zijn wel op de Radio 2 Top 2000-toer he. Child in Time, Stairway to Heaven, Bohemian Rhapsody.. nu moet ik zeker Hotel California gaan posten. Maar dat doe ik niet. Ik kies mijn all-time idool meneer Zimmerman.

Wanneer ik een levenslange gevangenisstraf opgelegd krijg en ik mag één plaat meenemen mijn celletje in, kies ik Bob's Bringing It All Back Home.

Oja Acda en de Munnik hou ik niet zo van, maar ik hoor ze liever dan andere Nederlandstalige artiesten als Jannes en Marco Borsato. Een zesje.

Een van de weinige liedjes buiten rap wat ik leuk vind 8/10 :D

Eminem - Lose Yourself

Geplaatst:

Eminem - Lose Yourself

Topper =P

9.0

Suriname Style !!!

Just like me

Geplaatst:

Misschien kun je Subterranean Homesick Blues ook wel beschouwen als één van de eerste rap-platen. Het gaat snel en het rijmt. Keep a clean nose, watch the plain clothes. You don't need a weather man to know which way the wind blows.

Geplaatst:

Eminem - Lose Yourself

Topper =P

9.0

Suriname Style !!!

Just like me

Niet echt mijn stijl 2/10

Dit wel!!

Geplaatst:

FAN-TASTISCH! 10/10! :tu:

Hun tijd ver vooruit, toch al een oud nummer

Johnny Cash - Hurt _O_

Geplaatst:

te rustig :N een 2/10

@mirrr waar haal je all die goede nummers vandaan??? 8)8)

Band oF BROTHERS MET KRPTONITE(band is 3doors down) :engel:

Geplaatst:

Nou ik kom uit de 80ies he :D Beste bouwjaar beste muziek.

Maar kryptonite is een waanzinnig nr maar ik heb de liveversie ervan die is nog 100 keer beter _O_

Walk This Way Aerosmith en Run D MC

10/10 lekker nummer

weet niet uit welke tijd mijne komt

Twisted siters-i wanna rock begint na 1 minuut _O__O__O_

@mirrr ik kom uit jare 90 :puh:

Bewerkt: door jens_nl_nl
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...