Jump to content

Rate het nummer boven je

Recommended Posts

• Reacties 2.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Honkbal95

115

• Fyre

115

• Scarface92

113

• TomHagen

89

Geplaatst:

Dat vind ik dus echt de grootste pokkeherrie die er bestaat :7: 2/10

Hier even een klassieker die iedereen kent:

BomFunk MC's - Freestyler.

Geplaatst:
lol redelijk liedje 7/10.

Lol, dat is geen jump dat is hardstyle, en ik vind het een kut nummer, ik luister veel hardstyle maar hier gewoon te veel gezeik in The Prophet kan veeeel beter.

5/10

Ik ben de laatste dagen alle Old School rap nummer weer eens aan 't luisteren en ben weer verslaafd geraakt aan Mobb Deep - Shook Ones Pt 2, die beat is echt gruwelijk. Dit is zeker 1 van de beste rapnummers ooit gemaakt:O

Mobb Deep - Shook Ones Pt 2

Geplaatst:

Mooie stem, alleen die muziek en zo die gotiek toestanden :duh: (of je het ook noemt en schrijft) zombie... :N

Kavinsky- Testarossa Autodrive

Geplaatst:

Binnen de wereld van de tekenfilmfiguren staat Nils Holgersson bekend als de lichaming van de seks, drugs en Rock-'n-roll. Zijn muziek spreekt me ondanks zijn onzedelijke levenspad zeker aan, een 9.

Geplaatst:

Nou ja. Het heeft wel iets maar ik vindt het niet leuk om naar te luisteren.

Een 5je.

Van Morrison :Y :

Geplaatst:

Van the Man is echt goed. Ik heb hem helaas op 5 minuten na live gemist in het Gofferpark, omdat hij stopte door de regen. Desalniettemin geef ik Brown Eyed Girl een 8. (Die rare clip die ze er nu bij hebben geplakt negeer ik)

Jefferson Airplane

(als je goed oplet zie je van 0:32 tot 0:42 The Truth uit San Andreas, in z'n jongere jaren) ^_^

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...