moechy Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 hier nog een liedje bullet for my valentine - 4 words to choke upon
Puma Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 Dat vind ik dus echt de grootste pokkeherrie die er bestaat : 2/10 Hier even een klassieker die iedereen kent: BomFunk MC's - Freestyler.
Big-Bear Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 lol redelijk liedje 7/10. Lol, dat is geen jump dat is hardstyle, en ik vind het een kut nummer, ik luister veel hardstyle maar hier gewoon te veel gezeik in The Prophet kan veeeel beter. 5/10 Ik ben de laatste dagen alle Old School rap nummer weer eens aan 't luisteren en ben weer verslaafd geraakt aan Mobb Deep - Shook Ones Pt 2, die beat is echt gruwelijk. Dit is zeker 1 van de beste rapnummers ooit gemaakt:O Mobb Deep - Shook Ones Pt 2
Puma Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 Ah nee.. Dat is zóó wannabee.. -10/10 Muse - Butterflies and Hurricanes
The Wizard Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 Niet geheel mijn smaak 6/10 http://nl.youtube.com/watch?v=Xm3otmU6Vvg Dit vind ik persoonlijk beter
Think Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 Mooie stem, alleen die muziek en zo die gotiek toestanden (of je het ook noemt en schrijft) zombie... Kavinsky- Testarossa Autodrive
Dinkydau Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 Wat eentonig in het begin: -2 Geen zang: +2 Te lang voor de manier hoe het gespeeld is: -2 8/10 Nederlandse versie van het lied van Nils Holgersson: http://www.youtube.com/watch?v=U9-KmHoD144
NilsHolgersson Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Geplaatst: 6 december 2007 Binnen de wereld van de tekenfilmfiguren staat Nils Holgersson bekend als de lichaming van de seks, drugs en Rock-'n-roll. Zijn muziek spreekt me ondanks zijn onzedelijke levenspad zeker aan, een 9.
TomHagen Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Geplaatst: 6 december 2007 Nou ja. Het heeft wel iets maar ik vindt het niet leuk om naar te luisteren. Een 5je. Van Morrison :
NilsHolgersson Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Geplaatst: 6 december 2007 Van the Man is echt goed. Ik heb hem helaas op 5 minuten na live gemist in het Gofferpark, omdat hij stopte door de regen. Desalniettemin geef ik Brown Eyed Girl een 8. (Die rare clip die ze er nu bij hebben geplakt negeer ik) Jefferson Airplane (als je goed oplet zie je van 0:32 tot 0:42 The Truth uit San Andreas, in z'n jongere jaren)
Rensch Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Geplaatst: 6 december 2007 Oh god!! Foute hippie muziek Haha die mensen zijn weirrrrd ^^ Maar een 6je
moechy Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Geplaatst: 6 december 2007 Je video is niet available rensch.
Recommended Posts