FerryN Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 NEE. 2/10 Metallica - And Justice for All niks 4/10 hoe niet van zulk musiek heb liever R&B en HipHop Ja, hallo, stuur jij ook nog een nummer op???????
Fyre Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 (bewerkt) NEE. 2/10 Metallica - And Justice for All hoe niet van zulk musiek heb liever R&B en HipHop Mja, ik kan er niet tegen. Wat je overal ziet en hoort is rommel. En het kleine beetje dat wel erg goed is is vaak diep verborgen, onder de rommel die je overal tegenkomt. Een persoon/personen MET talent, met een goede beat en goede lyrics. (niet aka menig gangstarapper: "Ik pimp mijn bitches, ik cap die nigga" ) Het is jammer om te zien dat teveel mensen toch naar de rommel luisteren, en de pareltjes niet vinden. En daarom luister ik er niet naar en zal ik er nooit naar luisteren. Metal heeft me nog nooit teleurgesteld wat dat betreft. Het is niet het meest toegankelijke soort muziek, je moet er even aan wennen, maar damn, als je het toch uiteindelijk leuk vindt dan is het gewoon geweldig. Ik heb vroeger zelden in mijn leven muziek lopen luisteren. Nu? Nu ben ik een junkie wat dat betreft. Bewerkt: 14 juli 2008 door Fyre
rjravi1 Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 houden zo als je ervan houd moet je het gelijk doen iedereen heeft zn eigen smaak ik hou het liever bij R&B en HIPHOP
FerryN Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 NEE. 2/10 Metallica - And Justice for All hoe niet van zulk musiek heb liever R&B en HipHop Mja, ik kan er niet tegen. Wat je overal ziet en hoort is rommel. En het kleine beetje dat wel erg goed is is vaak diep verborgen, onder de rommel die je overal tegenkomt. Een persoon/personen MET talent, met een goede beat en goede lyrics. (niet aka menig gangstarapper: "Ik pimp mijn bitches, ik cap die nigga" ) Het is jammer om te zien dat teveel mensen toch naar de rommel luisteren, en de pareltjes niet vinden. En daarom luister ik er niet naar en zal ik er nooit naar luisteren. Metal heeft me nog nooit teleurgesteld wat dat betreft. Het is niet het meest toegankelijke soort muziek, je moet er even aan wennen, maar damn, als je het toch uiteindelijk leuk vindt dan is het gewoon geweldig. Ik heb vroeger zelden in mijn leven muziek lopen luisteren. Nu? Nu ben ik een junkie wat dat betreft. Zoals jij weet, sommige rock/metal nummers kunnen nog wel, maar de meeste vind ik af-schuwe-lijk maar RnB/Hip-hop en sommige rap nummers zijn vet, en niet alle Rap nummers gaan over bitches,pimps,geld,blingbling of auto's, sommige maar ook sommige zijn zoals jij het noemt, pareltjes, de echte fatsoenlijke rap muziek, dus geen 50 neppecent of lil shame(wayne). Maargoed, smaken verschillen.
Ice Banana Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 (bewerkt) Metallica "Justice For all" is een mooi lied, krachtig genoeg. ik geef het een 8/10. Asjeblieft, een leuke covert. Van Halen - You Really Got Me Prachtsolo at 1:25... "Oh my,Ooit was er een pick, door een duistere magier gemaakt, van de tand van Satan himself.Een simpele boer ging naar de magier, en vroeg hij wat hij kon doen om de prachtige princes ten huwelijk te vragen. De magier verkocht de tand aan de boer, die speelde op zijn lier. Hij speelde de prachtigste solo allertijden, de boer was gellukig, zowel ook de prachtige princess.Nadien is de Pick nooit meer gezien...Maar een eeuw later dook hij op, in de handen van de eerste rockgitarist allertijden. Na het concert gooide hij het Pick in de zaal... De pick had zoveel kracht, zoveel power...En drie keer raden wie hem ving...Eddie Van Halen!" Bewerkt: 14 juli 2008 door Ice Banana
rjravi1 Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 NEE. 2/10 Metallica - And Justice for All hoe niet van zulk musiek heb liever R&B en HipHop Zoals jij weet, sommige rock/metal nummers kunnen nog wel, maar de meeste vind ik af-schuwe-lijk maar RnB/Hip-hop en sommige rap nummers zijn vet, en niet alle Rap nummers gaan over bitches,pimps,geld,blingbling of auto's, sommige maar ook sommige zijn zoals jij het noemt, pareltjes, de echte fatsoenlijke rap muziek, dus geen 50 neppecent of lil shame(wayne). Maargoed, smaken verschillen. liever 2pac die rapt over het echte leven en 50 cent is gwn fake
Dead-Dodo Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Metallica "Justice For all" is een mooi lied, krachtig genoeg. ik geef het een 8/10. Asjeblieft, een leuke covert. Van Halen - You Really Got Me een 7.0 omdat het een lekker nummer is. The Diary of Jane(acoustisch) - Breaking benjamin Dit nummer heb ik al een poos niet meer geluisterd maar schoot opeens te binnen dus ik dacht, die schotel ik even voor aan jullie
Fyre Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Diary of Jane - niet-akoestisch 7.5/10 Diary of Jane - Akoestisch 6/10 Slayer - I Hate You
Dead-Dodo Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 dat s een leuk nummer van slayer: een 7 nu een lekker zomer nummer en maar hopen dat de zomer nu echt komt: All summer long - Kid Rock
Fyre Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 (bewerkt) Oh god, Kid Rock. 2/10 http://youtube.com/watch?v=mdRd3k4CIAg System of a Down - Chop Suey! Bewerkt: 15 juli 2008 door Fyre
Wesley Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 De intro is heel leuk, met die gitaar, maar dat zang erbij, vind ik niet mooi meer 6/10.
Ms.Northernlight Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Alleen gitaar kan ook wel eens mooi zijn 8/10
Ice Banana Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 (bewerkt) Alleen gitaar kan ook wel eens mooi zijn 8/10 Best wel een mooi liedje, met zo'n mooi melodietje. Na een tijdje dan die "everyone goes fun fun fun", dat blijft dan echt nog een tijdje hangen, en begin je zelf mee te nurien , Ik geef het een 8/10. Asjeblieft; Push van Tenacious D (met Dio) :lol: Bewerkt: 16 juli 2008 door Ice Banana
Fyre Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 (bewerkt) Alleen gitaar kan ook wel eens mooi zijn 8/10 Best wel een mooi liedje, met zo'n mooi melodietje. Na een tijdje dan die "everyone goes fun fun fun", dat blijft dan echt nog een tijdje hangen, en begin je zelf mee te nurien , Ik geef het een 8/10. Asjeblieft; Push van Tenacious D (met Dio) :lol: Tenacious D ftw! Alhoewel hebben ze wel betere nummers dan dat. 7/10 Slayer - Threshold Ignore the cheesy homemade vid. Het gaat om het nummer. Bewerkt: 17 juli 2008 door Fyre
Rene-GTA Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 (bewerkt) Mwja.. 6/10 Kiss - Rock-n-Roll All Night Bewerkt: 18 juli 2008 door Rene-GTA
Recommended Posts