Fuffie Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 (bewerkt) Naja dan begin ik weer. TheGame-One blood. Het teken dat hij in de bloods zit. Alleen vind ik die meneer die steeds doorgilt irritant. Hierboven: 3.5/10 Edit: Ik snap het al hij staat beveiligd Raar dat het filmpje niet doet >>> OqumjziPTzk <<< Bewerkt: 3 augustus 2008 door Fuffie
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Naja dan begin ik weer. TheGame-One blood. Het teken dat hij in de bloods zit. Alleen vind ik die meneer die steeds doorgilt irritant. Hierboven: 3.5/10 Edit: Ik snap het al hij staat beveiligd Raar dat het filmpje niet doet >>> OqumjziPTzk <<< 3/10
.Senne Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 gta-san-andreas-lover1000, misschien moet je zelf eens een video posten als je gerate hebt, dat is tenslotte de bedoeling van dit spel. iemand post een liedje, iemand rate die en post meteen ook een nieuwe song, enzovoort enzoverder. dan doe ik maar: renegades of funk-rage against the machine
Jay; Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 RATM is toch wel mijn favoriete rockband. Het is niet mijn lievelingsliedje van hun maar zeker één van de toppers. Ik geef het een 9.1/10. Neil Diamond - Forever in Blue Jeans
Ice Banana Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Neil Diamond - Forever in Blue Jeans Wat een ku, prachtlied eigenlijk. Neil opzich pwnt al eigenlijk. Maargoed. Leuke keuze van liedje. Ik geef het een 8/10. Ga ik straks zoeken, erg leuk lied... Mijn inzending dan,; 10 minuten meesterwerk: Led Zeppelin - Stairway To Heaven Oooohooo Ooo hoo hooooo ands she's buying a stairway to heaven...
Jay; Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Al meerdere keren gehoord, het blijft een mooi lied. Persoonlijk ben ik niet zo een fan van Led Zeppelin maar dit liedje is er toch wel één die je moet waarderen. Een welverdiende 7.6/10. Het volgende liedje is dan wel een hele oude, toch één van een fantastische zanger. Johny Cash - I Walk The Line
Forumrunner Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 (bewerkt) bah wat een oude muziek. 4,6/10 Linkin Park - Leave out all the rest Bewerkt: 6 augustus 2008 door forumrunner
GTA-Freak2 Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 (bewerkt) Eén van de beste Linkin Park nummers: 8/10 System Of A Down - Chop Suey Bewerkt: 6 augustus 2008 door GTA-Freak2
brian991 Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 niet echt mijn stijl(sorry maar k heb eigelijk een hekel aan zo'n muziek maar dat is mijn smaak) 2/10 HET beste house nummer dat ooit gemaakt is wordt nu nog altijd vaak gedraaid in discotheken terwijl het een oud nummer is Robin S Ft. Steve Angello & Laidback Luke - Show Me Love
Unmountable Tijmen Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Nice! 9/10 Deze dan? FF doorspoelen naar 1:00
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 (bewerkt) Lekker nummer, ik zocht hem al een tijd en heb hem eindelijk gevonden! 9/10 Wel lekker, 2 goede nummers achter elkaar! Show Me Love kende ik namelijk al. Hier het 3e goede nummer! Supafly Inc - Be Together (TV Rock Miami Mix) Gelukkig is het nummer beter dan de afbeelding Bewerkt: 6 augustus 2008 door Sonny-The-Pilot
brian991 Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 mooi nummer goede bass 8/10 zullen we dan maar gaan voor 5 goede nummers op een rij Crookers - Knobbers Dus de volgende ook een mooi house nummer posten aub
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Jammer, ik had meer van dit liedje verwacht.. Helaas, record poging niet gelukt. 4/10 Zal ik dan maar weer beginnen met een goed nummer? David Guetta ft. Chris Willis ft. Tocadisco - Tomorrow Can Wait
Thabit Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 (bewerkt) Verschrikkelijk kattegejank http://nl.youtube.com/watch?v=c1IUf4QNXaQ Even helemaal luisteren Bewerkt: 6 augustus 2008 door Thabit
Recommended Posts