Jump to content

Rate het nummer boven je

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

6/10 hollandse rap xD K vind t een beetje mislukt en de clip is een copy van dubbel-o yes-r

DBZ THEME

Bewerkt: door cesar
  • Reacties 2.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Honkbal95

115

• Fyre

115

• Scarface92

113

• TomHagen

89

6/10 hollandse rap xD K vind t een beetje mislukt en de clip is een copy van dubbel-o yes-r

DBZ THEME

Ik weet niet hoor vriend, maar deze clip is al een stuk ouder en beter als die van Yes- R. :duh:

Bewerkt: door GrandTheftTwanO
Geplaatst:

en post jij dan maar een video vriend.

James Blunt - Goodbye my lover

Geplaatst:

DBZ THEME

Ik weet niet hoor vriend, maar deze clip is al een stuk ouder en beter als die van Yes- R. :duh:

Jahh , ouder kan maar beter xD La me ni lache.

Ontopic : In the end is een van de beste liedjes van linkin park 9/10

Rate de dbz nummer van mij een paar posten hierboven maar !! omdat grandthefttwano niet ontopic kon blijven.

Geplaatst:

Muziek bullshit alhowel ik DBZ leuk heb gevonden :puh: .

6/10 . Toch nog een voldoende :) .

The Game - One blood

Westcoast gangsta rap RULEZZZ! WESTSIDE!

Oeps had hem eerder gepost . Maar ben gewoon weg van dit lied .

Gangstarap 1/10

Slayer - Angel of Death

1:42 - 3:37 _O_

Rate de dbz nummer van mij een paar posten hierboven maar !! omdat grandthefttwano niet ontopic kon blijven.

Eerder Forumrunner, hij moet gewoon jouw nummer raten. Ik ga af en toe ook wel eens even nog wat zeggen hier zonder een nummer te plaatsen en de bovenste te raten. Dan gaat het persoon onder mij gewoon het nummer boven mij raten, niet zo moeilijk toch?

Bewerkt: door Fyre
Geplaatst:
Rock = Gay 1/10

Waarom noemt iedereen het rock? Dat is Metal. Death/Thrash metal om precies te zijn.

En waarom zou je mijn muzieksmaak ineens gay gaan noemen? Ik heb een rothekel aan gangstarap, maar noem ik mensen die daarvan houden gay?

Laat maar, genoeg netjes zijn tegen mensen die een andere muzieksmaak dan mij hebben, als bijna niemand hier een normaal antwoord kunnen geven. :N

leuk nummer, 8/10.

static X - skinnyman (metal, en liefst geen kommentaar dat het gay is, ik moet niets hebben van hip hop, maar ik zeg ook niet dat het gay is fzo. :ch: Fyre, metal is goed ^_^ (ik ben wel meer voor de lichtere versies) )

de groeten :cya:

Bewerkt: door senneken
Geplaatst:

Wtf ik zeg niet dat jij gay bent , ik zeg alleen dat ik die richting van muziek en dat nummer gay vind. En jah ik vind dat en daar kunnen jullie niks aan doen , k mag zegge wat k wil als t maar niet tege de regels gaat en je mening uiten is toch niks verkeerds. En k weet niet of t metal of wat dan ook is ik noem t rock ^_^

Geplaatst:
Wtf ik zeg niet dat jij gay bent, ik zeg alleen dat ik die richting van muziek en dat nummer gay vind.

Dat slaat nog steeds nergens op.

En jah ik vind dat en daar kunnen jullie niks aan doen

Waar niks aan doen? Naar muziek luisteren die jij gay vind? :7

k mag zegge wat k wil als t maar niet tege de regels gaat en je mening uiten is toch niks verkeerds.

Nope. Maak ik dan bezwaar op je vrijheid van meningsuiting?

En k weet niet of t metal of wat dan ook is ik noem t rock ^_^

Rock is totaal anders dan metal. Net als levenderige hiphop als De Jeugd van Tegenwoordig ( :kots: ) vergelijken met gangstarap als Tupac. Er zit een duidelijk verschil in.

Hey kijk, een metalfan kan ze wel onderscheiden!...

Geplaatst:
Wtf ik zeg niet dat jij gay bent, ik zeg alleen dat ik die richting van muziek en dat nummer gay vind.

Dat slaat nog steeds nergens op.

En jah ik vind dat en daar kunnen jullie niks aan doen

Waar niks aan doen? Naar muziek luisteren die jij gay vind? :7

k mag zegge wat k wil als t maar niet tege de regels gaat en je mening uiten is toch niks verkeerds.

Nope. Maak ik dan bezwaar op je vrijheid van meningsuiting?

En k weet niet of t metal of wat dan ook is ik noem t rock ^_^

Rock is totaal anders dan metal. Net als levenderige hiphop als De Jeugd van Tegenwoordig ( :kots: ) vergelijken met gangstarap als Tupac. Er zit een duidelijk verschil in.

Hey kijk, een metalfan kan ze wel onderscheiden!...

Wat ben jij een rare , vind ik :D

T is gwn mening dat metal/rock/punk.... allemaal gay klinkt en jij kan niet mijn mening veranderen, En ik hou ook niet van jeugd van tegenwoordig , k hou van eazy-e , 2pac !!Jij maakt geen bezwaar maar senneken wel :Y

Wat ben jij een rare , vind ik :D

Als je me eens echt kende... :3

T is gwn mening dat metal/rock/punk.... allemaal gay klinkt en jij kan niet mijn mening veranderen

Tuurlijk niet, en dat was ik ook niet van plan. ;)

Maar ik luisterde vroeger ook naar rap. Rare was, dat ik nooit echt ervan genoot. Ik luisterde maar zelden, en meestal hetzelfde. Ik vond metal ook nogal bagger destijds, veel te hard. Maar raad eens wat ik nu ben?

Juist ja. Het kan wel veranderen.

Jij maakt geen bezwaar maar senneken wel :Y

Sennekken?

Bewerkt: door Fyre

Ladies hierboven, over smaak valt niet te twisten. Je kan niet verwachten dat iedereen ter wereld je muziek ook mooi vindt. Verschil moet er eenmaal wezen. Voor elk wat wils. Voor de een Metal, geen probleem.. Voor de ander Frans Bauer, ook geen probleem. Maak je er niet druk om. Niemand staat alleen achter een genre. Dus je hebt altijd iemand die jouw muziek ook mooi vindt! Ik bedoel dan maar. Als alles hetzelfde was zou het pas echt saai zijn. Niemand wil dat. Dus zijn er genre's waarbij de een dat ene genre al mooier vindt dan de ander. Over smaak kun je feitelijk niet discussieren. Zie het als een Vaticaanstad Voetbalteam. Het zal nooit het WK winnen zegmaar. Geen zorgen maken dus :D

static X - skinnyman

(Filmpje)

Static _O_ . Ik vind het wel een mooi nummertje, ook al hebben ze wel betere.. Ik bedoel, het is niet echt mijn favoriet van hen. Meer een "Plaatje dat ik wel eens in zoveel tijd opleg" :puh:. Ik geef het, net als alle andere clipjes/nummertjes een 8/10.

Student Rick - "Falling for You"

Dit is een van de liedjes die me altijd opwekt, eens wat anders..Niet? :D

Bewerkt: door Ice Banana
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...