Jump to content

Geheugen kopen

Recommended Posts

Geplaatst:

Ey mensen,

Zometeen wil ik even naar de stad gaan om wat geheugen voor mijn computer erbij te kopen. Vista draait wel maar niet heel erg soepel. Ik heb daarom besloten om er 1GB bij te doen, dan kom ik toaal uit op 1546 MB geheugen. Dat zou wel genoeg moeten zijn voor Vista Home.

Mijn vraag is nu, of ik het goede geheugen koop en niet dat ik straks thuis kom met het verkeerde.

Deze wil ik zometeen gaan halen.

En dit heb ik met everest gemaakt:

4zci1z7.jpg:tu:

Geplaatst:

Je moet er voor zorgen dat je een DDR-400 PC3200 neemt (je hebt dus een goede uitgezocht). Als ik jou was zou ik wel eerst even kijken hoeveel lege geheugenslots je nog hebt.

Geplaatst:
Je moet er voor zorgen dat je een DDR-400 PC3200 neemt (je hebt dus een goede uitgezocht). Als ik jou was zou ik wel eerst even kijken hoeveel lege geheugenslots je nog hebt.

Gister had ik er nog 1 over :dans:

Geplaatst:
Dan kan er nog 1 bij :dans:

Je kan trouwens ook twee kaarten van 1 GB kopen en dan die van 512 MB er uit halen en als je computer een hogere snelheid ondersteunt, kan je ook beter sneller geheugen nemen.

Geplaatst:
Dan kan er nog 1 bij :dans:

Je kan trouwens ook twee kaarten van 1 GB kopen en dan die van 512 MB er uit halen en als je computer een hogere snelheid ondersteunt, kan je ook beter sneller geheugen nemen.

Ik heb genoeg geld om 1GB te kopen dus dat doe ik denk ik eerst ^_^ Bedankt IPB :dans::tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...