Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Game

Soort design: Signature

Size design: rond 400 x 120

Render: Ja

Premade: Mag

Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk

Geplaatst:
Tuurlijk, wanneer denk je klaar te zijn?

Er staat dat premade mag, dus ik denk nu al. :puh:

My entry:

post-47895-1182939915.png

Geplaatst: (bewerkt)

Damn, weer zo'n goede tegenstander...

Tunix: post-47895-1182939915.png

Pitbull:

EDIT: Ik heb hem wel degelijk gemaakt he, het was eigenlijk een sig voor The Gunslingers...

succes!

Bewerkt: door Pitbull
Geplaatst: (bewerkt)

Tunix: Mooie sig.

Render past goed bij het plaatje, en de lettertyp heeft een goeie kleur ;)

Pitbull: De achtergrond is niet mooi, te veel ehm.. blokjes?

En lettertype past er niet bij ;)

Mijn stem gaat naar: Tunix

Bewerkt: door -eend-
Geplaatst:

Tunix: mijn stem gaat overduideljk naar jouw :D

jouw sig is wel heel druk daardoor vind hm helaas niet zo

mooi..

ik had tog wel iets beter van jouw verwacht.. :Y

Pitbull:

je moet volgende keer moet je echt een andere achtergrond nemen

je render past er niet bij hij is egt niet mooi veel te blokkeriger

en die brushes die je erin hept gemaakt maken de sig juist lelijker..

doe volgende keer iets meer je best..

Stem: Tunix

gr S()nny

Geplaatst:

Tunix: Goede border mooie render coole effecten! Coole tekst jou sig heeft echt alles :)

Ik kan geen minpunten bedenken!

Pitbull: Vette render, leuke sig :) Maar volgende keer zou ik iets meer effecten toevoegen :)

Ik vindt die blokken ook niet echt zo super mooi.

Mijn stem gaat naar: Tunix

Geplaatst:

Tunix: Echt een hele mooie sig! :tu: alleen vind ik het effect over de render niet zo mooi maar voor de rest vind ik hem gewoon perfect, meer heb ik er niet over te zeggen.. KUTGW!

PitBull: Lettertype is wel ok, alleen veel te veel blokjes waardoor je alleen je render nog gedetailleerd kunt zien en dat is erg jammer. Door al die blauwe blokjes is je sig ook gelijk een stuk eentoniger..

Mijn stem gaat dus naar Tunix

Geplaatst:

Wou je het liefst tegen een beginner? Dan hoeft als ik win mijn punt niet te tellen. ;)

Geplaatst:

maakt niet uit he Tunix, van mij mag je je punt in ontvangst nemen. Als je wint :puh: ( :D ). Ik was trouwens al op voorhand verloren...

Geplaatst:

Ok.Laat ik beginnen met Tunix:Je hebt opzich een mooie sig.Je hebt mooie effecten,en voor de rest is ook alles goed verzorgd.Probeer alleen in het vervolg een leuker Lettertype te gebruiken.

Pitbull:Jouwn sig vind ik minder.Je achtergrond is niet mooi,en het is allemaal wat onduidelujk.Hopelijk maak je de volgende keer weer een mooie,want je hebt het in je :D.Je hebt wel een leuker Lettertype

Stem:Tunix

Geplaatst:
maakt niet uit he Tunix, van mij mag je je punt in ontvangst nemen. Als je wint :puh: ( :D ). Ik was trouwens al op voorhand verloren...

Nee ik hoef hem niet. :puh: De battle is ook niet echt eerlijk. ;) Ik win nog genoeg battles (hoop ik 0_0).

Geplaatst:

ok dan :puh:

Maar de battle gaat wel gewoon voort: als je afgaat, moet je goed afgaan he :puh:

Geplaatst:
ok dan :puh:

Maar de battle gaat wel gewoon voort: als je afgaat, moet je goed afgaan he :puh:

Inderdaad. In ieder geval veel succes! :Y

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...