Pitbull Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 Onderwerp: Game Soort design: Signature Size design: rond 400 x 120 Render: Ja Premade: Mag Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk
Pitbull Geplaatst: 26 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Tuurlijk, wanneer denk je klaar te zijn?
Tunix Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Tuurlijk, wanneer denk je klaar te zijn? Er staat dat premade mag, dus ik denk nu al. My entry:
Pitbull Geplaatst: 27 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 (bewerkt) Damn, weer zo'n goede tegenstander... Tunix: Pitbull: EDIT: Ik heb hem wel degelijk gemaakt he, het was eigenlijk een sig voor The Gunslingers... succes! Bewerkt: 27 juni 2007 door Pitbull
-eend- Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 (bewerkt) Tunix: Mooie sig. Render past goed bij het plaatje, en de lettertyp heeft een goeie kleur Pitbull: De achtergrond is niet mooi, te veel ehm.. blokjes? En lettertype past er niet bij Mijn stem gaat naar: Tunix Bewerkt: 27 juni 2007 door -eend-
S()nny Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Tunix: mijn stem gaat overduideljk naar jouw jouw sig is wel heel druk daardoor vind hm helaas niet zo mooi.. ik had tog wel iets beter van jouw verwacht.. Pitbull: je moet volgende keer moet je echt een andere achtergrond nemen je render past er niet bij hij is egt niet mooi veel te blokkeriger en die brushes die je erin hept gemaakt maken de sig juist lelijker.. doe volgende keer iets meer je best.. Stem: Tunix gr S()nny
Bigstijn Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Tunix: Goede border mooie render coole effecten! Coole tekst jou sig heeft echt alles Ik kan geen minpunten bedenken! Pitbull: Vette render, leuke sig Maar volgende keer zou ik iets meer effecten toevoegen Ik vindt die blokken ook niet echt zo super mooi. Mijn stem gaat naar: Tunix
Bronko Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Tunix: Echt een hele mooie sig! alleen vind ik het effect over de render niet zo mooi maar voor de rest vind ik hem gewoon perfect, meer heb ik er niet over te zeggen.. KUTGW! PitBull: Lettertype is wel ok, alleen veel te veel blokjes waardoor je alleen je render nog gedetailleerd kunt zien en dat is erg jammer. Door al die blauwe blokjes is je sig ook gelijk een stuk eentoniger.. Mijn stem gaat dus naar Tunix
Tunix Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Wou je het liefst tegen een beginner? Dan hoeft als ik win mijn punt niet te tellen.
Pitbull Geplaatst: 28 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 maakt niet uit he Tunix, van mij mag je je punt in ontvangst nemen. Als je wint ( ). Ik was trouwens al op voorhand verloren...
Gino99 Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Ok.Laat ik beginnen met Tunix:Je hebt opzich een mooie sig.Je hebt mooie effecten,en voor de rest is ook alles goed verzorgd.Probeer alleen in het vervolg een leuker Lettertype te gebruiken. Pitbull:Jouwn sig vind ik minder.Je achtergrond is niet mooi,en het is allemaal wat onduidelujk.Hopelijk maak je de volgende keer weer een mooie,want je hebt het in je .Je hebt wel een leuker Lettertype Stem:Tunix
Tunix Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 maakt niet uit he Tunix, van mij mag je je punt in ontvangst nemen. Als je wint ( ). Ik was trouwens al op voorhand verloren... Nee ik hoef hem niet. De battle is ook niet echt eerlijk. Ik win nog genoeg battles (hoop ik ).
Pitbull Geplaatst: 28 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 ok dan Maar de battle gaat wel gewoon voort: als je afgaat, moet je goed afgaan he
Tunix Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 ok dan Maar de battle gaat wel gewoon voort: als je afgaat, moet je goed afgaan he Inderdaad. In ieder geval veel succes!
Recommended Posts